הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כושר_גופני

כושר גופני


פעילות גופנית סדירה
כושר גופני : פעילות גופנית סדירה

פעילות גופנית סדירה מסייעת לשיפור סיבולת לב ריאות. עוזרת לבניית השרירים וגורמת שריפת קלוריות  ושומנים
ולשיפור קצב חילוף החומרים בגוף.
פעילות גופנית סדירה חשובה להצלחת תוכנית הרזיה.
יתרון זה מאפשר לנו פינוק בהעלאת כמות הקלוריות בתפריט היומי.
במצב של סוכרת , רמת הסוכר בדם גבוהה. אין מספיק תגובה לאינסולין, שהוא ההורמון מוסת את כמות הסוכר  ומעבירה לתאים.
פעילות גופנית מגבירה את קצב הכנסת הסוכר לתאים ותגובת התאים לאינסולין.
פעילות גופנית מסייעת לסובלים ממחלות לב וכלי דם.
ונעת השמנת יתר ומסייעת לרמת הכולסטרול , שמגן מפני הצרות כלי הדם ומשפיע באופן חיובי על תפקיד הלב וגמישות כלי הדם.
חיזוק העצמות חיוני לסובלים מאוסטופורזיס וביחת סידן.
הפגת מתחים ושיפור התחושה האישית, הקטנת הפרשת ההורמונים התורמים למתח הנפשי.
שריפת קלוריות מונעת השמנהומעלה את השחמש במקורות האנרגיה , מאפשרת שריפת כמות גדולה יותר של קלוריות ועלית קצב חילוף החומרים בגוף.
מטרת ההררזיה איבוד שומן , בדיאטה קיצונית נפגע גם השריר. ירידה גדולה במשקל ושחרור נוזלים יוצרת ירידה בחילוף החומרים, כך שהגוף צורך פחות אנרגיה קלורית.
עםם הפסקת הדיאטה חלה עלייה במשקל ומלווה בהשמנה.
תתכן ירידה בהקפים ללא ירידה במשקל, כיו שהשרירים עם פעילות גופנית כבדים יותר.
אימון אירובי - מעלה את פעילות הדופק ומפעיל אתהשרירים, מגביר הוצאת אנרגיה ושריפת שומנים.
אימון אנאירובי - תוך שימוש בפחמימות כמקור האנרגי, גורם לשמירת הקצב המטאבולי ושמירת הגוף ונותן  מראה אסתטי ולא רפוי.
רצוי לשלב את שני סוגי הפעילות. זו המשפרת סיבולת הלב והריאות וזו העוזרת לבנית השרירים.
רצוי לצעוד שוש פעמים בשבוע כחצי שעה.
ולהשתמש בחדר כושר כדי לשמור על גוף בריא וחיוני לאורך זמן.

"כל הזכויות שמורות לאילנה בר-שלום"


מה דעתך על כושר גופני ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י barbsh558
בתאריך: 03/09/2014
אילנה בר-שלום בת 67

1212 מאמרים | 604593 כניסות
דירוג המאמר
58%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!