הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כושר_וחילזון

ספורט. להתעמל כמו חילזון


לחשוב עליו או לעשות אותו. ומה ההבדל ? קרא את משל החילזון.
חלזונות לא צריכים לזוז הרבה. גם לא נראה שהם זקוקים לכלום. תן להם כמה גרם חסה והם מרוצים. ומלבד זאת הבית שלהם תמיד "עליהם". כל הבית שזה כאב ראש לא קטן. אבל הם כל הזמן בתנועה, למרות שאיטית.

ומה איתך ?

זה שכל הבית על ראשך זה נכון וידוע. מדי פעם יש נזילה שצריך לתקן, להזמין אינסטלטור או חשמלאי לסדר שקע סורר או מנורה שאישתך רוצה שתתקין אבל מה עם הדבר החשוב באמת - קצת ספורט לנשמה ובעיקר בשביל הבריאות ?

ופה אנחנו מגיעים לעצם העניין. החילזון שזז לאט עושה בחוכמה. כי גם אם לא יהיה בכושר אף אחד לא רואה אותו - הוא תמיד בבית ! ואתה גם, אבל לפעמים אתה יוצא ממנו וזו בעיה. אז אם כבר אתה יוצא ממנו עדיף לפעמים גם לספורט !

ואם אתה לא חושב בדרך החשיבה הזו למד מהחילזון, מי שנשאר בבית ולא יוצא לעשות ספורט לפחות שיאכל רק חסה (!) ועלים ירוקים. שילוב של ירקות והקפדה על אכילת דברים מהצומח טובה לבריאות.

אגב, שמת לב שחילזון כל הזמן בתנועה ועושה ספורט ? (אפילו שהיא איטית וכמעט בלתי מורגשת). הוא בעצם כל הזמן עושה ספורט. הוא הולך ! ועוד עם משקולות ! כל הבית על ראשו ועל גבו !

אם הוא - שהוא רק רסק יכול לקחת את עצמו בידיים, סביר להניח שגם אתה יכול. גם אם לאט, גם אם מתוך הבית (מצא משהו לעשות), וגם אם בצורה מאוזנת. כמו לדוגמה כפיפות ושכיבות שמיכה. ואגב, אם תביט על החילזון הוא לפעמים גם מטפס על ענפים או גבעולים אנכית "ועולה לשמיים" - למרות שזה לא נראה הוא נורא מתאמץ ! הוא מתנגד גם לכוח המשיכה !


מוגש כחומר למחשבה למי שנשאר הרבה בבית ולא נוקט בשום פעילות יזומה לשמירה על הבריאות.


מה דעתך על ספורט. להתעמל כמו חילזון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ofram ב 16/04/2013 11:53 ( הפרופיל שלי ) מאמר כל כך יפה ונכוןתגובה לתגובה