הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כותרות_העיתון_זועקות_עוד_נער_נדקר_למוות

כותרות העיתון זועקות "עוד נער נדקר למוות"


הנער הדוקר "עשיתי את טעות חיי"
הקלות הבלתי נסבלת של נערים המרשים לעצמם להסתובב ברחובות עם סכין, אולר או כל כלי אחר שגורם להם בשעת כעס לדקור את הנער שאתו יש להם ויכוח, מרתיחה ממש! לעיתים, כמו במקרה שהתרחש בין שישי לשבת (04-01-14). הנער הנדקר לא ידע כלל על העימות שהתפתח בין שתי קבוצות הנערים. חברו שהיה אף הוא במקום מעיד כי שאלתו האחרונה של הנער הנדקר הייתה "למה אתם רצים?"

נאור אטיאס הוא לא הראשון שלכאורה נרצח על לא עוול בכפו. ולצערנו הרב, הוא בטח גם לא האחרון! איזה מוות מיותר! היום זה נאור, מחר זה יכול להיות הבן שלך, שלי, של כולנו! אני רוצה לכתוב שצריך להחמיר בענישה, אך גם חוששת מאוד מאמירה שכזאת. מי אני שאחרוץ דינם של אותם נערים דוקרים?  שמי יודע איך והיכן גדלו. אני מתחסדת ושואלת את עצמי, איפה היו הוריו של הנער הדוקר כשיצא עם אולר מהבית? מה עושים נערים לפנות בוקר ברחובות? למה ההורים לא מקפידים על שעת חזרה הביתה ולמה לעזאזל הם שותים אלכוהול בגיל כזה? (או בכלל).

ליבי עם שתי האימהות המסכנות, גם של הרוצח ובעיקר של הנרצח
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על כותרות העיתון זועקות "עוד נער נדקר למוות" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת Avi.v ב 29/12/2015 12:54מי שאשם ברצח ילדים את ילדים הם הוריהם של הילדים. לו היו שולחים את ילדיהם ללימוד תורני, מובטח להם שהנרצחים היו עדיין חיים. אבל ההורים הללו לא יודו שטעו בחינוך ילדיהם, אפילו אם זה עשוי להציל את ילדיהם הנותרים. לכו לתלמודי התורה. ראו את הצפיפות. התבוננו במצבן הכלכלי של המשפחות. ראו את הריבים/המשחקים בין הילדים. העלו את כל הסיבות הגורמות שאתם מעלים להבנת התוצאות האלימות הפושות בקרב הנוער, והנה זה פלא! רבות מהסיבות שתוכלו למצוא, הן אינן גורמות לרמת אלימות שכזו. ולפעמים, כאשר שומעים מה גרם לרצח, וכגון חוב של כמה אגורות או משהו דומה, הרצח מואר באור מזעזע יותר. אש הצילו את ילדיכם, ושילחו אותם לבית ספר תורני. וזו לא התופעה השלילית היחידה שתיגאלו ממנה.תגובה לתגובה