הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כלב

זהירות "מוקשים"!


ה"מוקשים ברחוב"(של הכלבים) לא נעימים לציבור ועוד יותר מצערים אם דורכים עליהם.

בס"ד

זהירות "מוקשים"

הכלבים הם חיית מחמד מתוקה וחביבה מאוד על בני האדם .

כל יום אני עוברת מסלול קבוע בדרכי לגני הילדים של שני ילדיי הקטנים ואח"כ מסלול הליכה עד למקום עבודתי. וכל יום אני מגלה "מוקש" חדש של כלב ולא מדובר במעט. כשהילדים איתי אני מזהירה אותם שלא ידרכו בטעות על ה"מוקש" ושאני לבד אני נזהרת שלא תקרה לי איזה תקלה.

אחד הדברים המעצבנים זה שהעיריות הוציאו תקנה-לצאת עם הכלב לטיול  עם שקית ניילון ביד לאיסוף צרכיהם. ואני רואה לצערי  שבעלי הכלבים לא מבצעים את משימתם כראוי. אולי יש להציב יותר פקחים ברחובות שיתפסו את הבעלי הכלבים תוך כדי שהם מפקחים גם על הנהגים בכביש.

הכי מצחיק שישראלי יצא עם כלבו לעשיית הצרכים ואח"כ לא ירים. יותר מאוחר הוא יתכונן לצאת לפגישה חשובה ובטעות ידרוך על ה"מוקש" שהוא בעצמו לא הרים. איך הוא ירגיש? איך הוא יצטער שתוכניותיו השתבשו וריח רע עולה מנעליו?

מסקנה-
מי שמחזיק כלב אז, שיהיה אחראי לאיסוף צרכיו ברחוב כדי לשמור על סביבת מגורים נקייה, נעימה ומטופחת.
ישראלים נחמדים תתחשבו בשכנים שלכם  ובחברים שלכם. שלא יקרה מצב שבגלל מעשה קטן ושטותי תצערו יהודי אחר. או אתם או אחד מבני משפחתכם ידרכו על "מוקש" ואף יקללו אתכם חס ושלום.

תתגברו על תחושת החוסר נעימות בהרמת המוקש כי לדרוך עליו לא נעים יותר. להרים לוקח דקה (אפילו פחות) ואילו לנקות לוקח שעה ולא תמיד נפתרים מהריח הנורא.

תודה ....תודה ותודה לבורא עולם על הכל !!!

 

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על זהירות "מוקשים"! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת yoos ב 01/10/2014 00:30 ( הפרופיל שלי ) מסכים שצריך להרים את הצרכים של הכלב שלך.. אבל לא מסוגל לשפוט את בעלי הכלבים.. יכול רק לקנאות.. בגדול אני חושב שהמגבלות העצומות לכל בעלי הכלבים לגבי איפה ואיך לצאת עם כלב בלי שמץ של איכפתיות כלפיהם תורם הרבה לחוסר האיכפתיות מצדם. נוצר מצב של "בין כה אני לא יכול לעמוד במה שאמור להיות". תגובה לתגובהמאת X ב 31/05/2013 17:59למוקש יש בן דוד שקוראים לו המסטיק הלעוס. גועל נפש. טוב, אני מבין שיש כאלה שמגעיל אותם לאסוף קקה של כלבים מהמדרכה, אבל מה הקטע של לזרוק שם את המסטיק הלעוס? למה מישו אחר צריך לדרוך בזה?תגובה לתגובהבתגובה לX מאת kabesaka ב 05/06/2013 17:25 ( הפרופיל שלי ) נכון בהחלט. אי אפשר לסבול את החוסר אכפתיות והברבריות של אנשים. חשוב להיות מתורבתים ולשנן: "את האשפה לפח וחסל"

ידוע כgoogle,walla,msn,ynet,mako
נכתב ע"י kabesaka
בתאריך: 02/08/2013
קארין קבסה בת 49

20 מאמרים | 94428 כניסות
דירוג המאמר
63%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!