הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
כללית

קופ"ח כללית היא ענקית!


אם כבר משנים את קופת החולים אז עדיף לעבור לכללית.
בס"ד

קופת חולים כללית -ענקית!

לפני כחודש עברתי לקופת חולים כללית ואני כבר מרגישה שיש לי מענה לשירותים הרפואיים להם אני זקוקה. ושלא נזדקק לעולם!

אני חייבת לציין כי רופאים טובים, וטובים פחות יש בכל קופת חולים.תמיד צריך להתפלל שהקב"ה יפגיש אותנו עם רופאים טובים ושליחים טובים בכל תחום. תפילה היא התשובה לכל צרה, בעיה או לפני כל טיפול. פשוט לבקש מאבא שבשמים שיעזור לשליחיו להצליח במעשיי ידייהם. כמו: לפני טיפול שיניים או ניתוח חס ושלום.

התפללתי הרבה שהשם יושיע אותי בעניין טיפולי השיניים של ילדיי, כיוון שלא היה לי מענה בקופ"ח הקודמת. ואכן, קיבלתי טלפון מאחותי שסיפרה לי על המעבר לקופ"ח כללית בלי תקופת אכשרה לקבלת השירותים השונים. דבר שעזר לי והושיע אותי מהבעיה אלייה נקלעתי. לצערי היו עוד כמה קשיים בקופה הקודמת שלא קיבלתי עבורם מענה מתאים. קודם לא היה לי רופאת נשים לדוגמא בפ"ת כולה והיום בקופת חולים כללית יש לי הרבה מאוד אפשרויות.
תודה לאל, בקופת-חולים כללית אני מצליחה דרך האינטרנט לדלות מידע אודות המרפאות השונות, לשאול שאלות און-ליין, לקבוע תורים ועוד.

פשוט ומדהים!!!
 

הייתי מאוד ממליצה לעבור לקופת-חולים כללית למרות שאני רק כחודש וכבר מרוצה ברמה גבוהה מאוד. יש לי כל כך הרבה מרפאות סביב הבית שפתאום קשה לי להחליט לאן לפנות. מה שלא היה לי קודם.

לסיכום:
קופת חולים כללית ענקית גם בגודלה הפיזי וגם בהיקף שירותיי הבריאות שלה. ואם כבר עושים ביטוח אז עדיף  כללית פלטינום שמעניקה הרבה מאוד הטבות.

תזכרו שהכי חשוב לקבוע בלב את המשפט החזק(סגולה להצליח בכל):
"השם יתברך
הוא האלוקים האמיתי
אין עוד מלבדו יתברך
שום כוח בעולם ובכל

העולמות כלל"
 



מה דעתך על קופ"ח כללית היא ענקית! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שמעונה ב 11/06/2014 21:27 מצוינתתגובה לתגובה