הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
להפסיק_לעשן_ברגע

להפסיק לעשן ברגע


אני שלעצמי,לא הייתי קורא ומאמין למישהו שמספר שהפסיק לעשן ברגע אלא אם היה מספק את הסחורה תוך עשר שניות וזונח אותי לאנחות ,או משאיר אותי בספקנותי או באהבתי הרבה לעשן. אבל אני בעוונותיי מאמין בנסים ,הארות,שמגיעות בלי שציפית,ומשאירות אותך מסופק ומחויך בלי שידעת למה. נס כזה קרה לי , כי האמנתי בו.
אני אהבתי לעשן.אכלתי,התקלחתי,עבדתי ,אהבתי,רצתי,ניגנתי רק בשביל לעשן.
היא היתה האישה האחרת , המאהבת האמיתית שלי , הממכרת, זו שעברה איתי הכול. מגיל שש עשרה בלהקה מטעם האהבה הראשונה, ועד החברה ההיא שעזבה,דרך המלחמה  הנוראה והסיגריות על מגדל השמירה ,וטעמה הפך להיות טעמם של הדברים כולם. לא יכולתי  בלעדיה עם הקפה הראשון על המרפסת, אחרת  היום היה  הפוך הזוי ולא מוכר .
וגם כשהחוקים סגרו , וכבר אי אפשר היה לעשן כמעט בשום מקום ,מצאתי את עצמי עם קבוצה  קטנה של מעשנים במקומות הזויים ממש .כל מיני תעלות של קניונים,,מרפסות קפואות של חברים ,ועשיתי הכול כדי...לעשן.
כשחברים ניסו להסביר שזה כבר out ' ולא לעניין , אני המשכתי להסביר שאני אוהב לעשן,ואין לי שום עניין להפסיק ..ואז .כשנולדו ילדי ,הייתי מוצא את עצמי בלילות חורפיים במיוחד ,רטוב וקפוא במרפסת סובל ,אבל ממשיך ומעשן.
עד שבוקר אחד  זה קרה .קמתי כרגיל ,הדלקתי סיגריה ,כשגשם של אמצע ינואר בחוץ,.הבטתי בה ופשוט משהו בי החליט להפסיק לעשן יותר.
זה היה ברור לי כמו השמש בשמים שזהו .הגוף אולי ביקש להמשיך אבל משהו מבפנים צעק די !,נשמתי החליטה  בשבילי להיות בת חורין מהסיגריות !!! לא רציתי לחרחר יותר בלילות מחוסר אויר ,לא רציתי להיות עבד של הסיגריות יותר !לא להסריח מהם, לסחוב קופסת מסטיקים בתיק , לבדוק אם יש או אין לי סיגריות ,ברגע אחד הייתי עבד וברגע השני הייתי בן חורין !חופשי ומאושר
פשוט ככה ,בלי ספרים , בלי גלולות , בלי מורה רוחני ,החלטתי להיות חופשי ...עבר לידי המלאך ושאל אם אני רוצה ......ורציתי..
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על להפסיק לעשן ברגע ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת קרן כהן(שני) ב 13/10/2013 18:30כל הכבוד, גם אני הפסקתי לבד לעשן, אומנם לא עישנתי הרבה זמן. 8 שנים יום אחד.. מישהו בעבודה אמר לי, תראי איך את מטופחת וחשוב לך להיראות טוב ולהריח טוב וכל מה שאני מריח ממך זה סיגריות.. מאוד השפיע עליי, עד שהתחלתי להבין איזה ריח יוצא ממני ופשוט הפסקתי. נכון בהתחלה לא היה קל אבל היום אני כבר כשנה לא מעשנת וגם לא נמשכת לסירחון הזה. כך שאני מאוד מבינה את הרגשתך שלמה. ומאחלת לך הצלחה בהמשך.תגובה לתגובה

ידוע כלהפסיק,לעשן,ברגע