הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לטוס_לחופשה_עם_הילדים

לטוס לחופשה עם הילדים


חופשה בחו"ל עם הילדים היא צעד מבורך שמביא איתו חששות שונים, החל מההתארגנות ועד לאיך לעניין את הילדים בסביבה הלא ביתית, נטולת המחשבים והמסכים.
לטוס לחופשה עם הילדים

חופשה בחו"ל עם הילדים היא צעד מבורך שמביא איתו חששות שונים, החל מההתארגנות ועד לאיך לעניין את הילדים בסביבה הלא ביתית, נטולת המחשבים והמסכים.

מאמר זה מציג 6 טיפים שיסייעו לכם בדרך לחופשה מהנה:

בחירת היעד:

זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל בחירת היעד אליו נוסעים הוא מרכיב שיכול לשנות את כל חווית החופשה. בבחירת יעד לחופשה יש להתחשב במזג האויר הצפוי, העניין לילדים וגם דרגת הקושי הפיזי של האטרקציות שתבלו בהם.

שיתוף הילדים:

ילדים שיכולים לבטא את עצמם יכולים להשתתף בהכנת החופשה. הם יכולים לבטא מה היו רוצים לראות, מה לעשות, להציץ בחוברות ואפילו באינטרנט ולהביע אלו אתרים מוצאים חן בעיניהם יותר מאחרים. שיתוף הילדים בחופשה הצפויה הוא חלק מהחוויה של החופשה. ילדים שמעורבים בתכנון החופשה, יודעים מה עומד לקרות (מצויין במיוחד לילדים עם קושי במעברים) ולוקחים אחריות גדולה יותר במהלכה.

לארוז נכון:

חופשה בחו"ל שונה מהיום יום בארץ, יש לארוז את כמות הבגדים המתאימה, ואת כל האביזרים הנלווים הדרושים. על מנת לארוז נכון לפניי חופשה בחו"ל כדאי מאד לוודא מה מזג האויר הצפוי באזור והאם יש מכונת כביסה לשימוש במקום בו תלונו. מזוודות רבות ועמוסות מקשות על הטיול ומבזבזות זמן יקר. לגביי צעצועים ושעשוע, רצוי לצמצם ככל הניתן צירוף של משחקים ממספר סיבות; נטייה של דברים ללכת לאיבוד, משקל כבד, אם קונים בחו"ל אין צורך במשחקים מהארץ והתעסקות מרובה סביב הצעצועים (פריקה, אריזה, ארגון).

מה לוקחים איתנו:

מומלץ לקחת בנוסף למזוודה תיק גב או תיק נוח שיבלה איתנו לאורך כל הטיסה. לכל אחד יש את "הדבר שלו" שחייב להיות בסביבתו. אצלנו זו שמיכה, גילינו שהפריט החשוב ביותר עבורנו הוא שמיכה כיוון שלא תמיד יש מספיק שמיכות במטוס, לפעמים הילדים עייפים ונרדמים בשדה התעופה בצד וגם בנסיעה עצמה (במיוחד אם מגיעים לשדה ברכבת) כיף שיש אותה. בתיק הגב שנמצא עלינו כדאי לקחת צעצוע אחד לכל ילד (המלצה אישית, שזה יהיה הצעצוע היחיד לכל החופשה), בקבוק מים ואם לא מתכננים לאכול בשדה או אם הילד אוהב את האוכל שלו, אז להוסיף לכל אלו גם אוכל.

הגענו, סבלנות:

הגענו ליעד החופשה, איזה כיף, אין לאן למהר. בין אם החופשה היא חמישה ימים או חמישה שבועות, סבלנות היא מפתח מצויין להנאה רבה ממנה. הסבלנות מתחילה בירידה מהמטוס. הסוד שאף חברת תעופה לא כותבת אותו הוא שכל המזוודות מגיעות ביחד, כך שגם אם יצאנו מהמטוס ראשונים או אחרונים, כנראה נצא מהשדה ביחד. התארגנות ואיסוף של הילדים בסבלנות הופכת את החופשה למהנה יותר. כדי להנות כבר מהיום הראשון, כדאי לזכור שאנחנו במקום חדש, לא תמיד ניתן לגשר על השפה בקלות ולכן סבלנות היא מפתח להנאה רבה יותר מהחופשה.

להשאיר את החוויה:

אמנם כל התמונות מהחופשה נמצאות אצלנו במחשב או בנייד, אבל לאסוף מספר תמונות שמסמלות עבורנו את הרגעים הכי מהנים מהחופשה ולפתח אותם, זו פעולה של "שכפול החוויה".

שתהיה חופשה מהנה 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לטוס לחופשה עם הילדים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחופשה בחו"ל,להנות בחופשה עם הילדים,חופשה עם הילדים,החופשה,התארגנות לחופש,לטוס לחו"ל עם הילדים,חו"ל עם ילדים