הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לימודים

לימודים בישראל


החשיבה לגבי מה ללמוד ולאיפה ללכת זה הצעד הכי קשה של סטודנט בישראל אתה רוצה כל כך להבין איפה אתה נמצא ואין אף אחד שכול באמת להגיד לך ת'כלס בפנים מה הוא חושב על הכיוון שבחרת .
אני זוכר את היום הראשון שידעתי בוודאות שאני רוצה ללכת ללמוד...
זה היה היום שהפעיל את כל הגלגלים במוח חיפוש באינטרנט  וטלפונים למקרים וכל זה כדי להבין מה לכל הרוחות אני יכול לעשות..!
לאחר מכן מגיע השבוע הקשה מכל כי אתה מתיעץ עם כלכך הרבה אנשים וכולם אמרים לך מה נראה להם וכמובן עד שאתה סוגר את העניין ומחליט אתה יושב עם אחד האנשים שמצליח בשניה שוב לבלבל אותך
כמובן שאתה מחליט ללכת ליעוץ ושאתה מגיע יושבת מולך נציגת מכירות יותר מאשר יועצת שמשכנעת אותך ללכת למסלול שאתה בחיים לא היית חושב עליו או חולם עליו .
לאחר מכן מגיע החודש הקשה מכול!!
אתה מתחיל בנסיעות עלמנת למצוא תשקט המיוחל נוסע ועובר בין מוסדות חינוך עלמנת להישתתף ביום פתוח שהכל נראה ורוד ותאמת זאת הייתה החוויה הכי מתסכלת בחיים שלי מכון שהבלבול מתחיל להישתלט לגמרי לאחר שניסו לשנות ולשכנע וכמובן להשפיע.
ואז הבנתי אין התיעצות אין טלפונים זה אני בלבד כמובן שהחלטתי שאני וכמובן עוד המון אחרים מחפשים כסף וכמובן לעסוק במשהו  שאוהבים לכן פניתי ללוח all jobs וחיפשתי באיזה מקצוע יש עבודות מכלל המקצועות שהוצעו לי בחודש שעברתי... וכמובן בסופו של דבר החלטתי ההחלטה הייתה סופית!! ללא היתיעצותת עם אף אחד והפסקתי לשאול לדעות של אחרים ופשוט נגשתי....!
נכון להיום אני עובד בחברת הייטק גדולה עושה כסף וגאה בעצמי על ההחלטה הקשה ועל זה שעברתי את כל השלבים שעובר סטודנט שמחליט ללמוד וכמובן שנכון להיום אני שמח ומאושר עד הגג שהקשבתי רק לעצמי מה שאני אומר בעצם שכולם צריכים להחליט בעצמם לא לתת לאף אחד להרוס את מה שאתם באמת רוצים ושואפים. בהצלחה


מה דעתך על לימודים בישראל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כללמוד, לימודים בישראל,מה כדאי ללמוד ואיפה,לא יודע מה ללמוד, איפה כדאי ללמוד,לימודים