הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לימודי_מחשבים

לימודי מחשבים - יתרונות


מקצוע מודרני, אתגר שיכלי, ותנאים טובים. שיקולים לבחירת הצטרפות לענף. לרוץ עם זה או לנטוש מראש את הרעיון. חושבים ביחד.
אם גם אתה צעיר בתחילת דרכך התעסוקתית מובן כי תצטרך להרהר לא מעט בשאלה "במה עליי לעבוד?".

יהיו רבים שינסו לייעץ לך, להסביר לך מהם חסרונותיהם ו/ או יתרונותיהם של מקצועות וענפים שונים, וסביר מאד להניח שכל אחד יציג לך את המקצוע והענף אליו הוא משתייך באופן משכנע או פחות - בהתאם להנאתו ממנו, ותו לא. אין ממש סיבה שמישהו יסבר את אוזניך אודות משהו בדומה ליועץ תעסוקתי בתשלום או באותה צורה בה תוכל להבין את יתרונות וחסרונות מקצוע מסוים באופן פרטני בהשקעת מחשבה אישית בעניין זה.

אם תחשוב על למידת מחשבים תגלה שהאופציות הן רבות מאד. בתחום זה, שלא כמו בענפים אחרים שמטיבם מצומצמים ומציעים לך "מקשה אחת", משהו שאינו משתנה ונשאר אותו הדבר פחות או יותר לאורך כל העסקתך (מלבד שיפור פוזיציה בתוכו, קידום, העלאה במשכורת וכדומה) - מציעים לך גיוון רב, משמע אפשרויות לשינויים או מלכתחילה הרבה יותר אפשרויות ותתי אפשרויות .  לדוגמה תוכל ללמוד להיות מנהל רשתות, או מתכנת מסוגים שונים (קלים או קשים) , או מנהל אתרים, או תפקיד טכני או תפקיד תכנותי אחר. 

מחשבים מעצם טבעם והאינטרנט בפרט משתנים כמעט כל יום ונעים עם הקידמה ואי לכך התפקידים הכרוכים בהם הם דינאמיים מאד ומאפשרים לך דרגה גבוהה של "משחק" בתוכם.

נכון יהיה לומר שלימודי מחשבים נתפסים מלכתחילה כקשים ודורשים הרבה מתמטיקה. אולם אין זה נכון לגבי רוב התפקידים  והעיסוקים הקשורים במחשב. עליך לבדוק זאת היטב לגבי כל קורס וקורס או כל הכשרה שהיא שברצונך לקחת לגבי מחשבים. זאת  על מנת לעבור משוכה ומכשול זה בקלות. לעיתים תגלה שאין כל קשר לניסיון קודם או לרמה גבוהה של מתמטיקה , אם בכלל. 


בנוסף, לימודי מחשבים מאפשרים לך ליהנות מתדמית נקייה, מעבודה מזמינה ומעניינת, שיכולה להיות עם אנשים או מהבית לבדך או ממשרד שקט עם שירותי מחשוב וללא צורך להיות מעורב בהרבה ישיבות. גם זהו שיקול ותוכל להתאים לך סוג עבודה בהתאם לרצונך להיות מעורב בפרויקטים בהם נוטל חלק צוות גדול או אף אחד מלבדך.


לימודי מחשבים כוללים לימודים תכנות, לימודי מנהל רשתות, לימודי עיצוב גרפי, לימודי הדרכות שונות (למד  להדריך לגלוש באינטרנט), ומציעים לך מיגוון רחב מאד של דברים.  למד אודותיהם יותר מהמחשב, קרא יותר, התעמק ובסוף תוכל בהחלט למצוא משהו גם בשבילך - המיגוון הוא גדול. 


אל תשכח אגב למצוא לך עבודה שאינה רק כדי לעשות רושם או כדי להשביע את  רצונם של אחרים (הוריך, חברים ומשפחה), נסה לבחור משהו שבאמת מדבר אליך ועושה לך את זה ושתוכל ליהנות ממנו גם בעתיד, וגם בזמן שתרצה קצת שקט מעבודה - שהיא לא תשב לך על הראש יותר מדי ושתוכל לעשותה בקלות בלי להתאמץ יותר מדי. 

תפקידי ניהול כגון ניהול רשתות אינם מחייבים ידע כגון תכנות והינם טכניים יותר. קרא יותר אודות מנהל רשתות.


מה דעתך על לימודי מחשבים - יתרונות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה