הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לין_של_אף_אחד

לין של אף אחד


פורים במסיבת טבע ידיד מביא לי משהו לא מוכר ותוך שניות הכל מעורפל, הכל שמח,ביטחון שלא מוכר חופש ואהבה העולם נרדם לרגע ורק אנחנו שם, נושמים את האוויר כאילו הוא נגמר. מגיע ונותן לי יד רוקד והמבט שלו גורם לי להרגיש כאילו רק אנחנו שם הוא מרקיד ומלטף אותי אחת הפעמיים היחידות שאני אוהבת את זה, לא מפסיקה אותו רק נותנת לעצמי להיסחף לשם לשחרור שביום יום כל כך מציק הוא לא מופיע גם. בוקר טוב הוא מלטף לי את השיער וכל מה שאני חושבת זה איך זה קרה? מה קרה?
פורים במסיבת טבע ידיד מביא לי משהו לא מוכר ותוך שניות הכל מעורפל,
הכל שמח,ביטחון שלא מוכר חופש ואהבה העולם נרדם לרגע ורק אנחנו שם, נושמים את האוויר כאילו הוא נגמר.
מגיע ונותן לי יד רוקד והמבט שלו גורם לי להרגיש כאילו רק אנחנו שם הוא מרקיד ומלטף אותי אחת הפעמיים היחידות שאני אוהבת את זה, לא מפסיקה אותו רק נותנת לעצמי להיסחף לשם לשחרור שביום יום כל כך מציק הוא לא מופיע גם.
בוקר טוב הוא מלטף לי את השיער וכל מה שאני חושבת זה איך זה קרה? מה קרה?
משתחררים בהומור שלו והוא מציע שנלך לאכול ולטייל קצת הוא משלם עלי הכל,משתדל ברצינות, הבוקר מרגיש כמו הזייה רגע פה ורגע שם כלום לא מובן.
קוראים לו גיא והבחור הזה נתן לי ביטחון שלא קיים אם מישהו אחר הוא כייפי, היפרקטיבי, מצחיק וגורם לכל דבר קטן להיות משמועותי זה האופי שלו.
שהוא התקשר שמחתי חייבת להודות נפגשנו ולמרות שהרגשתי איתו זה שונה אני נפתחת אני אמיצה הכל דומה ושוב לא יודעת מה אני רוצה אינטימיות שמלחיצה אז לברוח לשתייה ואני לא כמו שהייתי אז, רק אותה לין של כל הזמן מבולבלת, ביישנית ולא יודעת מה לומר.
בפעם השלישית הייתי מגניבה עם הלבוש הקצר המבטים שמסתכלים עלי בתוך פאב קטן שותים, רוקדים כאילו אין מחר.
תמיד המקומות האלה מוציאים בי לין אחרת מלאה בביטחון כובשת מצחיקה אני יודעת זה נורא אבל לברוח גורם לי להרגיש חייה ומציאות כאב, חדשות ומקומות שקטים מכבים אותי אני לא יודעת איך להתנהג, מה לומר, אני פשוט נעלמת.
הוא חיבב אותי למרות שהתווכחנו שרקדתי גם אם בנים אחרים וכל השבוע יצאתי אם גברים שונים הוא איכשהו ראה את החנונית שבפנים וחמישי היה היום שלנו להנות, לצחוק, לרקוד ואז אני חוזרת הביתה והוא אפילו לא ניסה מרגישים את המרחק למרות הצחוק שמתגלגל לזרום הרי זה רק סקס חושבת לעצמי אבל הגוף עוצר וזה הזמן לברוח שוב.
היה נחמד שיצאנו בזוגות חברה שהתקשרה ולא רצתה להיות בדייט לבד האווירה הייתה משחררת היא מתקרבת לי לאוזן בואי נחליף זוגות היא רצתה אותו וגרמה לי להבין עד כמה הוא מושלם, דברים שאני לא רואה.
אתם חייבים להבין שאני מחפשת את עצמי חצי שנה אני מכירה כל כך הרבה בנים יוצאת ומבלה עוצרת את עצמי חוזרת הביתה מצב שגורם לי להבין שיש לי בעייה אז יצאתי חברה טובה ובשבוע שחלף עשיתי כל דבר שיגרום לו לרצות אותה.
מבולבל ומבקש לדעת עוד פעם אם יש סיכוי בינינו שללתי בתשובה ישירה העיקר שהיא תהיה מרוצה.
בשבילי זאת הייתה חוויה הוא תמיד רצה יותר שיחות איתי יותר להכיר אותי הוא השתנה שהוא היה קרוב אלי ידעתי את זה מחברים שלו ואף פעם לא היה אכפת לו מבנות והתאהב בי קצת.
תמיד זה ככה לידי ואז הם רצינים מחפשים מישהי שדומה לי קצת אף פעם לא אהבתי את החלק הזה בי 5 דקות מספיק להם כדי לרצות לדאוג לי, לכבד אותי, לשמור עלי כאילו הייתי תכשיט לפעמיים אפילו לוותר עלי ולהישאר החברים הכי טובים שלי רק לא לפגוע בי, אפילו אם אני לא מצליחה לומר דבר כמעט מתאהבים בי.
מחפשת מישהו שיפגע בי ויגרום לי להרגיש מה שכל בחורה מרגישה בפעמיים הכואבות האלה אבל זה אף פעם לא משתנה.
זה סיפור בלי לב שבור ובלי מצמוץ של התחרטות זאת הבעייה! 
אין בי רגש? 
הוא ניסה והיה הגבר הכי מדהים שהכרתי ואני יודעת שפגעתי שוויתרתי עליו לחברה שלי שהוא ראה רק פעם אחת.
לין של אף אחד.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על לין של אף אחד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כרגשות ומה שביניהם
נכתב ע"י ANONIMIT22
בתאריך: 27/04/2014
לין יהלי בת 32

2 מאמרים | 6055 כניסות
מאמר זה נקרא 2772 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לANONIMIT22
רק אם בא לכם, אני לא אתנגד :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!