הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לראות_את_החיים_מלמטה

בעלי בתים או בעלי חיים? ברור שכלב


למה בעלי דירות נמנעים להשכיר דירות למי שבא עם כלב, מבחינתי כמי שאוהבת חיות ומטפלת בהם באהבה, במקרה הזה בכלב שלנו פנדה, אני לא אוותר עליו בשום מחיר, גם אם אמשיך לחפש עוד תקופה ארוכה דירה להשכיר. בטח לא אחרי שגם אני כמו לא מעט אנשים, זכיתי בחיים, כשהכלב הזה אותי הציל.
                         
אני מאוד מקווה שאצליח להעביר את ההרגשה שאופפת אותי לאחרונה, הסיבה בגללה בעלי דירות, נמנעים מלהשכיר לי את הדירה.
אם לא מצאתי דירה להשכרה מזה כמה חודשים, זה רק בגלל שאני מביאה איתי את הכלב שלנו, את פנדה. מה שבעלי הדירות שראיתי, לא אוהבים ובשום אופן לא מעוניינים כך לפי אמירות פיהם.
לא משנה עד כמה מצאתי חן בעיניהם, הכל מתאים ורק את החוזה צריך לעשות, ברגע שאני אומרת שאנו באים עם כלב, הם ישר לשלול, אני כבר לא מדברת על זה שבעל הבית אולי זה לו אישית מפריע, אני מדברת על אלה שמה שמפריע להם זה הנביחות של הכלב יפריעו לשכנים, חשוב לנו לשמור על שכנות טובה, ובקיצור הם האנשים שחיים על "מה יגידו", הם אנשים שחיים בשביל אחרים ולא בשבילם עצמם.
 
אני לא יודעת אם אני כותבת את הפוסט כסיפור, כמצוקה, כבקשת עזרה או כתאור תמונת מצב עגומה ומאוד מקווה להעביר את מה שאני רוצה, וזה אם אתה הקורא, נמצא בין המשכירים דירה, תשאף ותקווה שהחוזה שאתה עושה יתגלה כחוזה עם דיירים טובים והגונים ולא העיקר לחפש את מה שלא בא לכם, זה שתיקחו דיירים שבאים בלי כלב, לא מבטיח לכם שהם יהיו הדיירים עליהם כל בעל דירה חולם, אחראים, טובים והגונים.
זה מספר חודשים שאני מנסה למצוא דירה להשכיר, לי לילדים שלי וכמובן לכלב שלנו פנדה.
עד היום לא הייתה לי בעיה בלמצוא דירות לשכירות, אך הפעם זה קשה מנשוא, אני מוצאת דירות מתאימות, בעלי בתים שנראים לי ואני להם.
כשאני רואה בגדול שהכל מתאים אני עוברת לשלב בו עלי לשאול אם אפשרי לבוא עם כלב.
אני כמו חלק מהאנשים, לא הייתי רוצה לשמוע על כלב כשילדי היו קטנים וביקשו להכניס הבייתה כלב, אבל חד וחלק זה בא מהמקום שמי שרוצה כלב, יטפל בו ואיך בדיוק יכולים ילדים קטנטנים לטפל בכלב, ולי כמי שהייתה עובדת מבוקר עד ליל ולומדת, ברור שלא יכולתי להתחייב לטפל בו.
עם השנים כשגדלו קצת והפכו להיות אחראים, הכנסנו כלב הבייתה והכיף והאושר שזה נתן לנו הוא קשה לתיאור,
לפעמים לא מעריכים בעל חי או במקרה הזה, כלב כי הוא ישר מצטייר כמי שעושה ליכלוך ורעש עם הנביחות וסתם מפריע, אני אף פעם לא חשבתי ככה ויותר מזה אומר, כשחליתי, באותה תקופה קשה היו לי כמה רגעי מצוקה שאליהם נקלעתי בהפתעה ולגשת לילדים או לקרוא להם לא יכולתי, הכלב שלנו שהיה כלב קטן פינצ'ר ורק בבית, קלט מהבעות הפנים שלי שאני במצוקה וניגש לחדרים של הילדים ונבח נביחות כאלה שאנו לא רגילים והילדים מייד קמו וסייעו לי ואנו נותרנו מאושרים שיש לנו כלב כזה.
עוד אספר לכם שבתקופה הזו שכבר אמרתי, תקופה בה היה לי די קשה לעבור את המחלה,  היו רגעים בהם חשתי כאבים בכל הגוף וזה התבטא בהבעות פנים ושפת גוף, הכלב המדהים הזה כשהסתכלתי לו על הפנים נדהמתי לראות איך הוא משנה את הבעת הפנים שלו, הוא היה עם פנים כל כך רציניות ורואים חוסר רוגע, דרוך ולא זז ממני לשניה אחת גם אם מדובר בשעות על גבי שעות, אלא עד שיגיע הרגע בו אשוב לאיתני וארגיש טוב וללא כאבים.
כשקמתי כל בוקר מהמיטה, הוא היה ער אך לא זז מהמקום שלו, אך מרגע שאני התחלתי עם הפעילות היומית שלי, והאנרגיות שלי, גם אצלו זה השתקף בשמחה, וצריך לראות את הפנים, צריך לראות את התגובות שלו לטוב ולרע וזה מדהים איך כלב יכול לעזור לבן אדם.
לצערי אחרי שמונה שנים הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה, כשנה לפני שנעלם הבאנו עוד כלב הבייתה אך מקומו היה בחצר, כלב רועה גרמני. מדהים, שקט, נובח כשיש מישהו זר נורמלי לחלוטין וזהו.
כאן אני מגיעה לשלב הדירה להשכרה.
מצאתי דירות שהתאימו מכל הבחינות, אך ברגע שאמרתי שיש לנו כלב כמובן בחצר, מייד התחילו לומר בשום אופן אני לא מסכים לכלב, הוא נובח [מה רציתם שלא יינבח], הוא מלכלך [משמע אני לא נקיה אם הכלב שלי לא נקי, בלי לדעת איך האזור שלו כל כך נקי כבר קבע עובדה שכל הכלבים מלוכלכים], אני לא רוצה שהנביחות שלו יפריעו לשכנים [אני לא מבינה ואני שומעת את זה מהרבה בעלי בתים הם יותר מידי שוכרים דירה שתתאים לשכנים ולא להם.
אני גרה בבית פרטי ואף אחד לא מפריע לאף אחד ולא מעיר אם יש מוסיקה קצת גבוה, אם הכלב של השכן נובח כל הלילה לנו זה לא מפריע ויש עוד דוגמאות שאני יכולה לומר שהשכנים יכולים לומר שזה מפריע להם אבל אף אחד לא מתערב ואנו חיים בשכנות טובה – זו נקראת שכנות טובה וזה שאני מתאים את הדרישות של השכנים לשוכרים לא אומר שזו שכנות טובה, אלא שכנות שלא מתחשבת.
כי אם בעלי בתים רוצים להשכיר את הדירה שלהם שבמקרה הזה היא קרקע, מה מפריע להם שאני באה עם כלב, אם התרשמו ממני לטובה אז שיהיו בטוחים שגם בכלב אנו מטפלים בכל המובנים.
הם דוחים אותי מהרגע בו הם מבטלים את הרצון שלהם להשכיר לי בגלל הכלב. ולא שהם חייבים לי משהו, לא שיש סיבה הגיונית  חלילה טראומה מכלב, או משהו דומה, פשוט מה יגידו השכנים כשהלכב ינבח, תגידו אתם נורמלים, הנביחות של הכלב מפריעות לאנשים? אני לא יודעת מה כל אחד עבר בחיים, ואני לא הייתי צריכה לעבור את המחלה שלי שממנה הבראתי כדי להעריך את החיים, אני מאז ומתמיד לא התעכבתי על קטנות ושטויות.
אז אם אתם נמנים בין בעלי הבתים שלא שוכרים לאנשים עם כלבים, אני לא הייתי רוצה להיות במקום שלכם, אתם שוללים מעצמכם את הזכות להשכיר וזאת לטובת השכנים, אתם עיוורים אל מול העובדה שלא פחות חשוב לראות את הדיירת לעתיד שעומדת מולכם בתקווה שתהיה מי שתשמור לכם על הדירה ותשלם את התשלומים בזמן ובמקום זה בוחרים לחפש את הדיירים שאולי אין להם כלב, אבל לעמוד בחוזה הם לא יעמדו. ואת זה אני כותבת  לגמרי ממה שראיתי מעבודתי בעבר, כל כך הרבה שוכרים, שוכרי דירות שלא עומדים בחוזה, לא משלמים, לא רוצים להתפנות מהדירה ואם מתפנים מהדירה משאירים אותה הרוסה לא ראויה למגורים.
חבל, תתחילו תשכירות את הדירה ממקום של בעל בית טוב לדייר טוב, ממקום שהלב רוצה להשכיר את הדירה לאנשים שזקוקים לדירה ולא ממקום של עוד הכנסה, אולי רק אז לא תתעכבו על שטויות אלא בעיקר, וזה לבחור לפחות לפי אינטואיציה את הדייר הטוב ולקוות לכך ולא לפספס את הדייר האחראי רק בגלל שהוא בא עם כלב.
יש מי שחושבים שאני זו שצריכה לוותר על הכלב שלנו אם אני רוצה את הדירה להשכיר, זה מזעזע אותי שאנשים חושבים כי בעיניהם כלב זה משהו שאפשר לוותר עליו כדי להכנס לדירה.
אז כתבתי וכתבתי אבל מרגישה שלא ממש נגעתי בנקודה הזו שמכעיסה אותי,
זה אפילו אומר משהו על אותם אנשים שיש להם כבר דעה ברורה על כלבים, יודעים מה הדעה? תחשבו לבד מאמינה שתגיעו גם אתם אליה.


מה דעתך על בעלי בתים או בעלי חיים? ברור שכלב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת yoos ב 22/09/2014 21:16 ( הפרופיל שלי ) מסכים עם כל מילה! גר עכשיו בדירה שכורה ולא מאשרים לי לאמץ לא כלב, לא חתול ואפילו לא שרקן!תגובה לתגובה

ידוע כמשפחה, בעלי חיים, דרושה דירה להשכרה, כלב, בעלי בתים, דיירים, צער בעלי חיים