הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מה_אתה_רוצה_2

מה אתה רוצה / המשך מבוא


כאשר תדע מה אתה רוצה, תחוש שמחה גדולה,לאחר מכן תחוש בהקלה, ידיעת רצונך תעניק לך, את המודעות הנדרשת למילוי שאיפותיך, ואת הכוח להוציאם אל הפועל
דבקותי במטרה נשאה פרי, ולאחר שנים כשהייתי בן 33 התחלתי לעיין בכתבים היהודיים ונדהמתי לגלות, שהידע שנחשפתי אליו כל השנים קיים בתורה ואף יותר מכך, התורה וכתבי החכמים גילו לי רזים, אשר לא נשמעו לי זרים ומרוחקים, תודעתי והבנתי ענו "הן" לכל מידע כאילו חכמה זו כבר נמצאת בתוכי וכעת היא רק מתעוררת, ויותר מכך התחלתי מכיר אנשים, אשר בנוסף לבקיאותם בחכמת התורה, נראו בהם סימנים לאותו הדבר אשר תמיד חיפשתי, והוא הענווה וגם אלו אשר לא אופיינו בסממן זה, היו מודעים היטב לחשיבותה ועמלים על מנת להקנותה.
בתוך פרק זמן קצר מן הרגע בו חדרה לתודעתי ההכרה בדבר נכונותה של דרך זו, ביצעתי את המהלך של התחייבות מוחלטת לסגנון ואורח החיים אשר דרך זו מכתיבה, לשמחתי דרך זו אינה דוגלת בסגפנות, ואדרבה, מעודדת שמחה ועליצות ודרך ליהנות מכל מנעמי העולם, אך במסגרת כללים מסוימים המוכתבים ע"י חכמה וכוונה עליונות, וע"י כך להגיע למיצוי התכלית הנסתרת בכל הנאה.
גם היום בצעדי בדרך זו, לא זנחתי את עניין הבנת הרצון, ואף כעת, בהימצאי גר ומגדל את ילדיי בתוך ציבור החי על פי כללי החכמה האולטימטיבית, אני עדיין פוגש באנשים רבים שאינם יודעים מה הם רוצים, או שעסוקים וטורחים לחיות על פי צו הרצון העליון, גם כאשר זה מנוגד לחפץ ליבם. דבר המוליד מן הסתם תסכול עז וסתירה תהומית.
אך השינוי הגדול והמבורך הוא זה המתחולל בנפשי, זכיתי בחירותי, ובחסדי שמיים נגלה לליבי רצוני הכמוס. יש חשיבות להודות בכך, ולהדגיש, שתהליך זה של גילוי הרצון, דומה לפתיחת דלת, שלאחר פתיחתה נחשף אולם מואר מאוד, והכניסה אליו הדרגתית ומדודה, כך שלא כל תכלית הרצון מובנת מייד ודרוש זמן, ללמידה והפנמה, משך הזמן הנדרש תלוי ביכולת האישית של כל אחד.
כאשר תדע מה אתה רוצה, תחוש שמחה גדולה,לאחר מכן תחוש בהקלה, ידיעת רצונך תעניק לך, את המודעות הנדרשת למילוי שאיפותיך, ואת הכוח להוציאם אל הפועל. אין לי ספק בכך אשר כל אדם שישאל את נפשו על מהותו ותפקידו בעולם, אם רק יתמיד בכך, ברבות הימים ימצא תשובה, אך כאשר תבחר ללמוד מניסיונם של אלה אשר קדמו לך, באותו הנתיב, בתבונה תנהג, משום שכך תקצר לך הדרך ותוכל לסלק מדרכך את הספקות והחששות המעכבים.
אני בטוח שקיימים אנשים רבים אשר משוכנעים שהם וודאי יודעים מה הם רוצים, מצוין, אני לא קורה תיגר על איש, אך אם אותו רצון קשה למימוש, או הגשמתו ותחזוקו קשים ולעיתים בלתי אפשריים, קח בחשבון את האפשרות שייתכן שאין זה הרצון האמיתי, ואתה מחליף אותו בחשק, חפץ הלב או במילוי צורך מסוים, ועל משמעות הביטויים הללו אני אתן הסבר בהמשך, כי אין אלו מילים נרדפות או עוד דרכים להגדיר רצון. אז למה אני מתכוון כאשר  אני אומר רצון, בתור התחלה, אשתף אתכם ב 10 תובנות בסיסיות המסייעות להגדרת הרצון, אשר הסקתי במהלך לימודיי 
·        אין אדם ללא רצון
·        הרצון הוא תנאי הכרחי להגשמה עצמית
·        הרצון הוא הצביון האישי של האדם
·        הרצון הוא תכונה צנועה ודקה ואינו מכריח
·        הרצון הוא האמת של כל אדם
·        הרצון אינו אינסטינקט    
·        הרצון אינו משאלת לב, או, תקווה
·        אין הרצון מושפע מנסיבות חיצוניות
·        אין הרצון משתנה  
·        אדם שחי על פי רצונו הוא מאושר
אין רשימה זו בבחינת עשרת הדברות, וכלל לא דבקתי בכוונה למספר עשר, עם ההתקדמות בלימוד, אתייחס אל כל אחת מן המסקנות שברשימה, נעמוד על המשמעויות וההיבטים השונים של כל אחת מהן, ואולי גם נראה איך כל אחת כלולה באחרת.
אז קדימה נצא לדרך.
מהיכן נתחיל, אולי מהמסקנה הראשונה –
 
 
המשך יבוא


מה דעתך על מה אתה רוצה / המשך מבוא ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת pacifica525 ב 24/11/2013 16:00 ( הפרופיל שלי ) מאמר נפלא..חומר יקר למחשבה מעמיקה תגובה לתגובה

ידוע כמודעות,ממוש הפוטנציאל,רוחניות,הגשמה עצמית,אושר,יצירתיות והשראה,קבלת החלטות,פילוסופיה,מדיטציה