הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מה_זה_מעגל_אימהות_לאחר_לידה_ומה_עושים_שם

מה זה מעגל אימהות לאחר לידה?? ומה עושים שם??


ישנם חוגים רבים המיועדים לתינוקות קטנטנים :ליווי התפתחותי,עיסוי תינוקות,שחיית תינוקות, בייבי יוגה, בייבי צליל.. ומה עם חוג לאמא ?? במעגל אימהות את במרכז! לפחות פעם בשבוע למשך שעה וחצי. קחי לך זמן! מגיע לך!
אם את אימא טרייה לאחר לידה, בוודאי נתקלת בחוגים רבים המיועדים לתינוקות קטנטנים: ליווי התפתחותי, עיסוי תינוקות, שחיית תינוקות, בייבי יוגה, בייבי צליל.. ומה עם חוג לאימא?? מעגל אימהות לאחר לידה הוא חוג בשבילך! (התינוק הקטנטן מצטרף אליך..)במעגל אימהות את במרכז! לפחות פעם בשבוע למשך שעה וחצי. קחי לך זמן לעצמך! מגיע לך! את עובדת קשה מאוד!

אז מה באמת עושים במעגל של אימהות לאחר לידה ולמה הוא כל כך חשוב??

  1. המטרה המרכזית של מעגל אימהות לאחר לידה היא לתת לך פעם בשבוע, במשך שעה וחצי, הזדמנות להעביר את הפוקוס אליך, לדבר על מה שאת רוצה ועל מה שאת חושבת.. חולמת ומפנטזת.. להזיז (לשעה וחצי!) את הפוקוס היומיומי שלך, שבדרך כלל קשור לצבע הקקי, כמות הקקי, פיפי, גזים, פליטות חיתולים ובקבוקים. ולהתרכז בך! בזמן הזה תוכלי לשתף, לפרוק, לכעוס, קצת לשחרר קיטור.. כי חוגים לתינוק החדש יש המון.. ומה עם חוג לאמא החדשה?? מחקרים מוכיחים כי תמיכה חברתית היא מרכיב חשוב בהקלת הדכדוך שלאחר הלידה ובמניעת דיכאון לאחר לידה.
  2. המעגל הוא הזדמנות בשבילך לצאת מהבית ולהתאורר, להוריד את הפיג'מה המוכתמת , להתלבש, להתאפר (כמו שנהגת לעשות פעם..זוכרת?), לצאת החוצה ולנשום אויר צח, לשנות אוירה.. ידוע כי לחשיפה לשמש היציאה מהבית תגרום לך להרגיש טוב יותר וכך גם לתינוק שלך. ויחד עם זאת תוכלי גם לצחוק חופשי, לבכות חופשי, לאכול חופשי מבלי להתחשב באף אחד אחר..  
  3. במעגל תוכלי לפגוש עוד אימהות שנמצאות בדיוק בשלב שבו את נמצאת, שעוברות בדיוק את מה שאת עוברת עכשיו, לכן הן יבינו אותך טוב יותר מכל אחד אחר. הסביבה היא סביבה מכילה, תומכת ולא שיפוטית.כולן נמצאות באותה סירה!! יש כאן הזדמנות עבורך להפיג את הבדידות שייתכן שאת מרגישה לאחר שכל המבקרים הלכו, הבעל חזר לעבודה וכל החברים כבר חזרו לשגרה. הקבוצה תעזור לך להבין שאת ממש לא לבד! ושהכי כיף לעבור את זה יחד   !
  4. במעגל יש לך אפשרות ללמד אימהות אחרות, אפילו אם יש לך ניסיון קצר. לשתף אימהות אחרות במה שעובד אצלך, להשוויץ בקטנטן שמרים כל כך יפה את הראש.. בדרך זו תוכלי לחזק את הביטחון העצמי שלך ואת היכולת האימהית שנמצאת בך.
  5. המעגל מונחה על ידי אשת מקצוע ולכן זהו גם מקום בו תוכלי לקבל טיפים וכלים מקצועיים, מענה על שאלות שלא היה לך את מי לשאול.. ללמוד מאימהות אחרות כיצד להסתגל בצורה טובה יותר לתפקיד החדש שלך. תוך כדי המפגש עולים נושאים שאולי עוד לא הספקת לחשוב עליהם, מה שיכול לעזור לך למצוא את האימא שבך, האימא שאת רוצה להיות..
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על מה זה מעגל אימהות לאחר לידה?? ומה עושים שם?? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמשפחה, זוגיות, אהבה, הורים, אמהות, הורות, בית, תינוק, טיפים, נשים, ארגון, זמן, אמא, ילד, עבודה, יומן, היריון, כסף, חשוב, הריון, ילדים,
נכתב ע"י wed
בתאריך: 13/09/2015
wed ngg בן 39

7 מאמרים | 17680 כניסות
דירוג המאמר
52%
 השארת תֶּשֶׁר לwed
אוהב/ת את מה שאני עושה בשבילך? יש אפשרות לתרום!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!