הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מחפשים-תחפושת

פורים, אז מתחפשים


בסך הכול רציתי לקנות לבתי תחפושת לכבוד פורים, מסתבר שמדובר בפרויקט די מורכב. את ההחלטה למה מחפשים את הקטנה כבר ביצענו טרם הכניסה לחנות, לפחות פה חסכונו התלבטות. המבחר ענק, התורים גדולים והמחירים? לא נמוכים בכלל.

 

בשעה חמש בערב זה קרה, אספתי את בתי מהגן ויצאנו לחנות הצעצועים שליד הבית. יש שם תחפושות והם מבטחים מבחר ענק ומחירים מעולים, אז מבטיחים. כיוון שבתי מלווה עמי ידעתי שיהיה לנו אתגר, אז הכנתי לה מראש שקית במבה, שיהיה לה מה לנשנש בזמן שאמא תחפש, תחפושת.

כמות האנשים שהייתה במקום הרגישה כאילו כל השכונה נזכרה שפורים קרב ובא, כמוני. היה צפוף, הרבה אנשים, הקטנה יושבת בעגלה עם הבמבה, בינתיים רגועה. צדתי את אחת המוכרות וביקשתי תחפושת עבור הקטנה. המוכרת שנפלו עליה לא מעט אימהות כמוני, שלחה לי בחור אחר שהלך לחפש אחר בקשתי ומצא לי תחפושת של ארנב. חליפה לבנה עם קצת ורוד, הבד נראה נעים, קצת דק, אפשר לשים בגד נורמלי מתחת ולא יהיה לה מחניק, אולי במידה יהיה טיפה קטן. ביקשתי ממנו שיבדוק עוד מידה.

בינתיים הקטנה שקלטה את התחפושת התלהבה וביקשה את תחפושת הארנב לעצמה, בעיה. נאלצתי לקחת ממנה את משוש חפצה, המוכר הביא לנו תחפושת חדשה. במידה גדולה יותר, נקיה יותר. ורק לשם ההשוואה הביא לי תחפושת נוספת של ארנב, מבד נעים יותר, אולי יפה יותר, אולי. המחיר הכריע. 150 לעומת 48. לקחתי את הזול. ושתסלח לי בתי, מבטיחה לה שהתחפושת הזו יפה לא פחות.

שלב התור לקופה הגיע, עכשיו רק צריך לשלם. אחרי חצי שעה בחנות, משימת חיפוש שבוצעה בהצלחה צריך לשלם על העונש הרב בלמצוא תחפושת לילדך הקטן. הרבה אנשים, כולם נראים כאילו הם לא נדחפים, סיפורים ספרו לסבתא, הייתי פה קודם, ראיתי את כולכם עוקפים ו"לי יש רק משהו קטן" "יש לי פה, הנה, קח, סכום מדויק" בסד'ר, הגיע תורנו, המוכר נראה כמתלבט מה להקיש בסכום המכירה, על התחפושת של הקטנה לא הייתה מדבקת מחיר. "הבחור אמר שזה 48" זרקתי למוכר, שהסתכל עלי במבט גועלי "אני יודע" הוא אמר. וואלה, באמת שלא שמתי לב שהרגע שיחקת אנ דן דינו עם המספרים במה להמציא.

ארזו לנו את החליפה בשקית, עם הקולב, העיקר שנצא כבר. הדרך הביתה הייתה אתגר לא פשוט. הנסיכה זכתה גם בספר חדש ומדבקות שהודבקו בכל רחבי הבית והספר נקרא לפחות חמישים פעם.

אז יש לנו תחפושת, אפילו די יפה, מדדנו בבית, הקטנה אהבה להסתובב בחליפה המגניבה ואמרה "שפן שפן" ללא הפסקה. כן ילדת פורים שלי, את בהחלט מוכנה לחגיגה שתהיה בגן בימים הקרובים, איזה מזל שהשנה צוות הגן הם אלה שמכינים את משלוחי המנות אחרת לא הייתי עומדת בעוד פרויקט פורים.

קוראת את מה שכתבתי למעלה וצוחקת על עצמי "חכי חכי, זו רק ההתחלה בשנה הבאה כבר לא תוכלי לבחור עבורה את התחפושת וגם תכיני את משלוח המנות ולכי תדעי מה עוד"...

 

חוויה. פורים... אני מוכנה!

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על פורים, אז מתחפשים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אמא של אוּרי ב 20/03/2011 19:10כן, אחר כך הם מבקשים את התחפושת הכי יקרה בחנות...
והאיכות, נו, טוף.. נגיד בעינות לא משהו.
העיקר שיהה יופי של חג.
תגובה לתגובהמאת רוטז ב 14/03/2011 16:03חחחחח...הקטנטונת ארנבת-נהדר!! :)תגובה לתגובה

ידוע כתחפושת לפורים,תחפושות לילדים,איך לקנות תחפושות,פורים חג של ילדים,תחפושת בזול,איך לבחור תחפושות