הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מיתג_עצמי

רכישת הערכה ומיתוג עצמי -טיפים מעשיים,


אין ספק כי בהתבסס על מחקרים שנערכו בתחום הקשר וקבלת הערכה מהסביבה , נמצא כי אנשים נוטים להעריך ולהוקיר את מי שגורם להם הרגשה טובה. אנשים יעריכו את מי שגורם להם להרגיש טוב גם באמצעות מחוות הנראות שוליות ומדובר בדברים או מעשים שניתן ללמוד וליישם וע"י כך להשיג הוקרה ומשיכה סביבתית, מה שיניע אנשים "לשלם" בכל מני אופנים על התחושה שהתעוררה בעקבות הצגת "אשיות מזהירה ומושכת".

 
אין ספק כי בהתבסס על מחקרים שנערכו בתחום הקשר וקבלת הערכה מהסביבה , נמצא כי אנשים נוטים להעריך ולהוקיר את מי שגורם להם הרגשה טובה.
אנשים יעריכו את מי שגורם להם להרגיש טוב גם באמצעות מחוות הנראות שוליות ומדובר בדברים או מעשים שניתן ללמוד וליישם וע"י כך להשיג הוקרה ומשיכה סביבתית, מה שיניע אנשים "לשלם" בכל מני אופנים על התחושה שהתעוררה בעקבות הצגת "אשיות מזהירה ומושכת".
 
 
ידוע הוא כי ,לא פעם קשרים הנוצרים בין אנשים,קבוצות,חברות וכד' מבוססים על הדבק המלכד שהוא למעשה –הרגש.  
השאיפה להתאים ולהזדהות עם הזולת אף בשתיקה יוצרת התאמה ומשיכה , ואם נוסיף לכך פנייה אישית תוך הדגשת החיוב המתובל ברגשי הערכה הרי לנו מתכון ליצירת "דבק רגשי" המחבר בהתמדה .
כל איש מכירות מבין כי הסחורה העיקרית אותה עליו לשווק הינה אישיותו ורצוי אשיות ממותגת .
הכלל הראשון במיתוג האשיות הוא יושרה. אין ספק שהצגת עצמך על יתרונותיך ללא הסתרה מעושה של חסרונותיך היא הדרך המובילה לליבות האנשים. שום מותג או אדם לא הצליחו מעולם להיות מה שהם לא , ולאורך זמן המותג המלאכותי מתפוגג . יש לבנות אישיות אמינה ולהתייחס אליה כמותג .ההצלחה מובטחת רק כשנהיה נאמנים לעצמנו ולאישיותנו הבסיסית. בצורה זו לא נשקיע אנרגיה מיותרת על "איך אני נראה כלפי חוץ" , וכמובן נזכה לאמון וקשרים ארוכים ואמיצים מלאי הערכה ועוצמה. אם במכירות אנו עוסקים אז כדאי להתחבר על ידי סיפור שכורך את הצורך של הזולת עם דוגמאות מקבילות של אחרים המשתמשים במוצר בהצלחה , תוך הדגשת הפן הרגשי והקשר האישי למוצר או השירות.
יש לבנות מסר אחד קצר ברור המשקף את המוטו שלך ולדבוק בו , יותר מכך אפילו להימנע מאריכות ומערפול.
תכונה חשובה שכדאי לאמץ הינה "אומנות ההקשבה" פשוט ללמוד להקשיב לזולת לפחות 80-90 אחוז מזמן השיחה מה שמעצים בצורה בלתי רגילה את ההערכה והמשיכה שיחוש האדם כלפיך . אין ערך לתחושת האהדה שיחוש אדם כלפי מי שמוכן להקשיב ו "להכיל" את דבריו מכאן חיבור אמיץ ועוצמתי המחבר אותך כמוכר שירות\מוצר כשהשלב הראשון הוא מכירת ה"אני" שלך . יש להדגיש כי הערכה וקרבה של אנשים נמדדת בכמות הזמן שהם מוכנים להעניק לזולת ועל כך יעניק\ירכוש\ישתתף הזולת מתוך ה"דבק הרגשי" שנוצר עקב השקעה של זמן ואמפטיה. מומלץ ביותר לאמץ גישה של שיחה עם הבטה בעין האדם העומד מולך תוך יצירת תחושה אישית ייחודית בשונה משיחה כלפי קבוצה ללא התייחסות אישית.
עד כאן לקט טיפים ליצירת תקשורת ראשונית ובניית מיתוג אישי. המשך במאמר הבא.
 


מה דעתך על רכישת הערכה ומיתוג עצמי -טיפים מעשיים, ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשווק,כסף,לימודים,יהודה כהן,מכירות,מיתוג,התפתחות,שדרוג,עבודה,התפתחות אשית,מכירות