הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מי_אתם_שרלטני_התוכן_וסרסורי_המילה_

מי אתם שרלטני התוכן וסרסורי המילה ?


שרלטנים- הם כולם נטולי כשרון, אבל יש להם איזה "הפרעה" פנימית לנצח את חוסר הכישרון שלהם בכל מחיר. עכשיו הם נחתו על הדפים שלי, אבל אני לא מתכוונת לתת להם לכתוב אף לא מילה !!!

מאת ריקי דנון איפרגן. יוצרת תכנים

יש גבול לחוצפה, להעזה ולחוסר האחריות של אנשים להציג את עצמם- כמי שהם לא !!!

הם- מנופחי האגו, צרי העין, רדודי התוכן, חסרי המודעות. חקיינים, נטולי כישרון, נטולי מקצוע. שואפים ממקומות חלולים. מתאווים להיות, זייפנים בנשמתם, חבלני איכות מתוחכמים ורודפי בצע.


עכשיו הם נחתו על הדפים שלי, ואני לא מתכוונת לתת להם לכתוב אפילו לא מילה !

לכל אדם במהותו, יש איזו חבילת תפקוד אנושית, אך האם לכל פונקצייה בסיסית שלנו, מתלווה גם כישרון טבעי חריג, התמסרות ותשוקה לפתח אותו, ולזרוע בו ניצוצות של גאונות וייחוד ?

ממש לא !!!

השרלטנים לא חושבים ככה. הם חושבים, "זה לא בעיה", "אני יכול", "אני אגיד שאני יכול", "אני לא אוותר", "אני מלך במכירות", " אני יודע לשכנע", " אני אקנה אותם", "אני אמכור את נשמתי לחשבון הבנק שלהם", "אני ערס מנצח ואני אנצל את המומנטום וכל העולם טיפש".

עכשיו הם עושים לי את זה בכתיבת תוכן, אבל אני לא אתן להם וגם לכם צרכני התוכן, אסור לתת להם, אלא אם כן, אתם החלק הטיפש של העולם וערסים כמותם.

כבר בגיל צעיר מאוד, כל אדם יודע איזה תחום עיסוק עשוי לגרום לו הנאה, והוא מעמיד את הכישורים שלו למבחן.
מחוגי בלט צומחים רקדנים, מחוגי אומנות- נולדים אמנים. מחוגי בישול-שפים, מחוגי מחשב, מתכנתי העתיד, מחוגי מדע, מדענים ומחוגי כתיבה- כותבים. ככה זה עובד.

אבל אם אתה לא מחונן בכישרון ולא בולט, כבר בגיל צעיר,אתה נושר מהחוג, וזה בסדר. זה אפילו מצויין. כי אז תעבור לחוג אחר, וממנו לעוד חוג, עד שתדע במה אתה טוב ואיפה הביטוי שלך באמת יתרום לך ולתחום שבחרת.

שרלטנים- הם כולם נטולי כישרון, אבל יש להם איזה "הפרעה" פנימית לנצח את חוסר הכישרון שלהם בכל מחיר. במקום לבחור מקצוע שדורש השכלה, ידע והתמקצעות (ולא חסרים כאלה), הם עושים דווקא לעצמם ולעולם, מתאווים להיות מה שנדמה להם יגדיר אותם טוב. חוטפים מקצועות, מחללים ומבזים אתם, מערפלים אותם, פוגעים בתדמית שלהם, גורמים להם נזק, ומורידים אותם לזנות.

עכשיו הם מסרסרים לי בתוכן, משבשים לי את השפה, המשפטים, הטקסטים. ממציאים דקדוק ותחביר, ומוכרים מילים עם שגיאות כתיב, על הסכין.

ואתם צרכני התוכן- אל תתנו יד לפריצות הזו. יש גבול למתחזים, ואם אתם מוכשרים ומקצועיים בתחום שלכם, אל תתנו לערסים שרלטנים לעשות לאחרים, את מה שאתם לא רוצים שיעשו לכם.













מה דעתך על מי אתם שרלטני התוכן וסרסורי המילה ? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה