הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מכשירים_חשמליים

מכשירי חשמל


חלק גדול ממכשירי חשמל ביתיים יפורטו פה, ואולי יחסכו לכם שאלות אין ספור את כל הסובבים אתכם.
 מכשירי חשמל ביתי קטנים
חלק גדול ממכשירי חשמל ביתיים יפורטו פה, ואולי יחסכו לכם שאלות אין ספור את כל הסובבים אתכם.
אז נתחיל : חלק נכבד מכלי החשמל בבית פועלים על ידי מה שנקרא גופי חימום וזה אומר, כל חוט מתכת המקבל חשמל בשני קצותיו מיצר חום. נתחיל : תנורי אפיה, מגהצים, מחממי אמבטיה, רגיל וקוורץ, רדיאטורים, מפזר חום ומיבש שיער, טוסטרים, סדין חימום וכרית חשמלית, כיריים למטבח, מכשיר לצליית עוף שווארמה ומנגל חשמלי, הקומקום הידוע . הכל לפי הסדר :
תנור האפייה כידוע מורכב התא ממתכת כאשר בחלקו העליון מותקן גוף חימום ובחלקו התחתון מותקן גוף חימום, גופים אלו מחוברים בניהם בכל מיני שיטות חיבור כך שהניצול יהיה מרבי והמשתמש יוכל לשלוט בכל שלבי ההפעלה , אחת השיטות היא על ידי קוצב זמן ,שבבוא הזמן הרצוי התנור יפסיק פעולתו, והשיטה השניה היא על ידי אביזר נוסף הקרוי תרמוסטט "מגביל חום" הרגיש לכמות החום השוררת בתוך התנור, בהגיע הטמפרטורה לחום המכוון מראש הזרם יופסק לתנור ויחודש רק לאחר ירידת החום, וכך נשמרת טמפרטורה קבועה עד שהמזון מוכן עוגות חמין וכל השאר, תא האפייה מצויד בתאורה מתאימה כדי שניתן לצפות במוצר בכל זמן נתון.
המגהץ ידידן של הנשים בנוי אף הוא מגוף חימום הנשלט על ידי תרמוסטט צמודה אליו פלטת מתכת וכך במהלך העברת המגהץ על הבגד החום מישי את הבד, גם כאן המשתמש שולט על כמות החום הרצויה, מחממי האמבטיה עשויים מגופי חימום תלויים באוויר, כאשר האוויר החם עולה למעלה או מוקרן כלפי מטה בעזרת מקרן. הרדיאטור החשמלי.
בנוי מתא גדול מאוד בצורת צלעות עומד על גלגלים מלא בשמן כעשר עד עשרים קילו , כאשר בתחתיתו מורכב גוף חימום, גם כאן יש מגביל חום אשר מנתק את הזרם לפי החלטת המפעיל.
כרית חימום וסדין חשמלי זה אותו דבר בין שני בדים מחומר מבודד תפורים גופי חימום כאשר מוזרם החשמל אנחנו מקבלים חימום המותאם לגוף האדם, לא רצוי לישון עם זה אך זה טוב לייבוש כלי המיטה והמזרון בחורף, ויותר זול מכל חימום אחר.
 הטוסטר הסטנדרטי בנוי משני מגהצים מחוברים פלטה מול פלטה שבניהם שמים את הלחם עם הגבינה , מנגל חשמלי בנוי מגוף חימום אופקי ממתכת ומעליו רשת כך שניתן לשים בשר למעלה ,טעים וקצת פחות עשן מפחמים אולי גם יותר בריא.
 מפזר חום ו או [מיבש שיער] הוא כלי קטן ויעיל גופי חימום חזקים מותקנים כך שמאוורר דוחף אוויר קר דרך גופי החימום וכך כל האוויר מתחמם כמובן ניחשתם השליטה בעזרת ה"מגביל חום, התרמוסטט, כיריים חשמליים לבישול מאוד פשוט, גוף חימום עבה מאוד מונח בתוך תבנית קרמיקה, ובהזרמת החשמל יוצר חום, מעליו משטח זכוכית חסומה להנחת כלי הבישול.
 הקומקום החשמלי בנוי כך שהגוף החשמלי נמצא בחלק התחתון של מיכל מים אף כאן מצוי "מגביל חום" שקובע את הפסקת החימום כאשר המים רתחו לטובת הקפה. דף נוסף קיים על מזגנים מקררים ומכונות כביסה.  
בהמלצת האתר רושם טוב


מה דעתך על מכשירי חשמל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה