הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מלך_האריות

כל מה שלא ידעתם על הסרט " מלך האריות " של דיסני


מלך האריות הינו אחד הסרטים הנפוצים ביותר של חברת הענק "דיסני" , אשר בחודשים האחרונים יצאה לה גם הגירסה החדשה והמונפשת שמציגה שאלות רבות לגבי הדמויות והיחסים ביניהם. האם אנו מכירים את כל העלילה והסיפורים המסתתרים בסרט "מלך האריות"? , טוב כנראה שיש כמה פרטים נוספים שכדאי שתכירו.
מה אנו יודעים על הסיפורים המסתתרים דרך העלילה הכל כך מצליחה של אולפני דיסני "מלך האריות"?, האם אתם יודעים שמאחורי העליל מסתתרים פרטים כל ך משמעותיים להבנת הסרט? אז בואו ואספר לכם את הסודות המסתתרים מאחורי הסרט החדש של אולפני דיסני, "מלך האריות".
כידוע לכולם העלילה של הסרט מספרת על סיפור התבגרותו של אריה צעיר "סימבה" . הגור הצעיר מאבד את אביו "מופסה" ע"י מזימתו של דודו "סקאר" , ומכאן כל הסיפור מתגלגל שבסופו של דבר האריה האמיץ ושובב מדיח את דודו הרשע "סקאר" ונהפך למלך האריות. אך מעבר לעלילה זו ישנם כמה פרטים שאתם כצופי הסרט חייבים לדעת. 
כידוע לכם לגור האריות הצעיר "סימבה" הייתה חברת ילדות "נלה", גורת אריות קטנה שאהבה להיכנס לצרות עם חברה הטוב ביותר, אבל השאלה הגדולה ביותר היא, מיהו אביה של "נלה" הקטנה ? , שאלה זאת מציגה הרבה שאלות ומחשבות נוספות כי כפי שידוע , בסרט , ישנו רק אריה זכר יחיד בלהקה שכולה לביאות . לכ נשאלת השאלה, האם אביו של סימבה , מופסה , הינו גם אביה של גורת האריות נלה ? האם סימבה ונלה הם אחים . חורגים שבסופו של דבר הפכו לזוג ? תיאוריה מעניינת ניתן להגיד , תיאוריה שיכולה להציף כל כך הרבה שאלות ולענות על ספקות רבות.








אך בסרט ישנם גם דמויות רבות אחרות שגם להם יש כמה סודות בשרוול . 
בואו נדבר על אחת הדמויות הבולטות והמשמעותיות ביותר בעלילה , סקאר. מה אנו יודעים על סקאר חוץ מצורך החמדנות שלו לתפוס את כס המלוכה? מאין הוא קיבל את הצלקת המפורסמת, אותה צלקת משמעותית לחייו עד כדי כך שסקאר שינה את שמו מהשם "טאקה" לשם "סקאר"?. זהו סיפור מעניין שאתם חייבים לשמוע.
כבר שהיה גור קטן סקאר הבין שאביו "אהדי" מתחבר יותר לאחיו הגדול מופסה , ושסיכוייו לתפוס את תואר היורש של צוק התקווה הולך ומצטמצם. בגלל שסקאר נהג להשתעמם במהלך הימים בזמן ש"אהדי" מלמד את מופסה  איך להפוך למלך טוב וגדול, סקאר החליט לחפש הרפתקאות וריגושים, לכן אהב כל כך להתיידד עם הצבועים, האויבים המושבעים של האריות.
כאשר ידידותם התגלתה ע"י אביו "אהדי" ואמא צבועה , התחיל מאבק בין הצבועים לאריות , מאבק שנמשך שנים רבות לאחר מכן . לכן בתור עונש אביו שרט את פניו של סקאר והשאיר לו את הצלקת , כך שילמד להבא לא להתעסק עם הצבועים. אך כפי שכולנו יודעים ומכירים הצבועים וסקאר נהפכו לבני ברית מושבעים במהלך השנים, ברית מסוכנת שהובילה למותו של סקאר.


אך למרות רשעותו הגדולה של סקאר, גם הוא מצא אהבה , לביאה ששמה "זירה". זירה היא לביאה שעברה חיים קשים בדיוק כמו סקאר. אין ספק שסקאר וזירה הם התאמה מושלמת. השנים חלפו ולסקר וזירה נולדו שני גורי אריות קטנים, "נוקה" ו "ויטאני" . אך כפי אנו יודעים מהסרט השני של "מלך האריות" שישנו עוד גור ריות קטן של זוג האוהבים, "קובו". אך קובו אינו הבן הביולוגי של סקאר וזירה , אלא גור מאומץ. אז לכן נשאלת שאלה נוספת, מי הם ההורים הביולוגים של קובו? ואיך זירה וסקאר מצאו אותו ואימצו אותו ?, ניתן רק לומר שלשאלה זו אין תשובה ברורה, הדר היחיד שיכול להוביל לפתירת התעלומה שבמהלך הצייד של זירה, היא הבחינה בגור אריות קטן שדומה פלאים לסקאר בילדותו, נטוש באמצע הדרך, בחום הלוהט. מהיכן הוא הגיע ומי נטש אותו? אף אחד לא יוכל לענות על השאלה הכל כך מסתורית הזאת.


ישנם עוד כל כך הרבה תשובות לשאלות הכל כך מסתוריות המסתתרות בסדרת הסרטים, מלך האריות . שאלות שת התשובות להן צריך לחפש בפרטים קטנים בסרט.
לכן פעם הבאה שתראו את הסרט תעלו לעצמכם את השאלות הקטנות אך הכל כך משמעותיות , שאלות שיוכלו להוביל לעלילה מסתורית נוספת .
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על כל מה שלא ידעתם על הסרט " מלך האריות " של דיסני ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמלך , אריה
נכתב ע"י chencohen489
בתאריך: 15/08/2019
חן כהן בת 22

5 מאמרים | 7120 כניסות
מאמר זה נקרא 2842 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
54%
 השארת תֶּשֶׁר לchencohen489
אם אהבתם את המאמר תוכלו להשאיר טיפ. יום טוב
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
ידעמידע