הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מסי_החדש

מסי החדש


לפני כמה חודשים ,התקשר חבר שידע שאחד התחביבים שלי היא קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה,ושאל אם ארצה לבוא אתו למגרש בחיפה. בשמחה עניתי ,ומה קרה עם בנך יותם ? הוא הפך להיות הפועל , אתה מאמין ? פה כבר לא שאלתי יותר,הבנתי כמה הנושא רגיש וכאוב .
"צריך להחליף את הילד ",צחקנו ,וקבענו אצלו בשבת בבוקר . יש משהו מאוד שבטי בלנסוע יחד למשחק כדורגל , אמרתי לחבר שלי .זה אחד התחביבים  היקרים והטובים שלי ,אמר . היינו עם חולצות ירוקות , ובירה ביד , והרשינו לעצמנו להרגיש קצת כמו נערים .
במגרש צעקנו והשתוללנו על כל מסירה שלא  הייתה  בכיוון ,  ובשער הבודד שנכבש לטובתנו צרחנו כמו נערות ביום חתונתם . לא חשוב כמה יקרעו אותך  במחיר על  פופקורן  עלוב , או על כוס שתיה במדבר הלוהט הקרוי מגרש כדורגל לא מקורה , בלי  שירותים ,קללות רימוני עשן ודחיפות , עדיין ביציאה מהמגרש , מזיע כולך תיתן צ'פחה  על גב חברך ותגיד  חייבים לבוא יותר הא ?
בדרך חזרה החלטנו שגם  נעשה את זה יותר , ושאולי אשלם את חצי המנוי של יותם , הבן האדום הסורר . שפתאום  שאל : תגיד מתאים לך לבוא לשחק אתנו כדורגל ביום שישי ? לא , אני עסוק , אמרתי יש לי תחביבים אחרים. וכדורגל אני רק רואה בטלוויזיה ,או במגרש אתך !
תכניס את הכדורגל כחלק" מהתחביבים שלך  ", ניסה לגחך עלי , חברי  הטוב , אתה תהיה מסי החדש . תבוא . קבענו ליום שישי ב3 !

במגרש חיכו חבורה של גברים שעירים שלא דמו בשום צורה לכדורגלנים שאני מכיר מהטלוויזיה . ואז חברי צועק מהשער הרחוק : הנה מסי החדש הגיע !!!  כולם באותו הרגע הסתובבו , לראות במי מדובר . אני שלא שיחקתי כדורגל בערך מהתיכון , לא ידעתי אם לצחוק או לבכות .התחלתי לרוץ ועשיתי קולות של מתאמץ . למזלי הפסקתי לעשן לפני שנה, אחרת הייתי זרוק בחוץ אחרי כמה דקות .
אחרי שהייתי שוער ,כמובן, בהנאה מרובה , החלטתי בשיחה עם שני חברה צעירים ממני ,להפוך את הכדורגל לחלק מהתחביבים שלי . לא רק להסתכל עליו אלא גם לשחק אותו . ולהגיע כל שישי.
באותו הרגע שהחלטתי   לקבל את הכדורגל אל חיק התחביבים שלי  , קיבלתי כדור חזק לתוך הפנים כדי להזכיר לי שמסי אני כבר לא אהיה , ולא מרדונה ,ואלו הם רק חברי הטובים,ואני שמשחקים  כאן במגרש .        


מה דעתך על מסי החדש ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמסי,החדש