הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מסלוליי_החיים

מסלוליי החיים


מסלוליי החיים זורקים לעברינו מאות אלפיי דרכים שבסופו של דבר באיזו שלא נבחר תהיה רק דרך אחת, השאלה הגדולה שנשאלת היא האם זו הדרך שרצינו.
שלום לכול מי שעומד ליקרוא מאמר זה.
חשבתי הרבה על מה לכתוב, לכתוב זה לא כזה קל כמו שזה נראה, כמובן שניתן לחרבש כול מיניי שטויות ולנסות לגבב מילים כך שבשלב מסוים נדמה היה שיש להם איגיון אבל.... מה באמת מאחורי כול זה. אני "סופרת" אם פרסמתי אך ספר אחד האם גודל מאות השם מצדיק את התוית סופרת? בכול אופן אני לא הסטה ממה שרציתי לכתוב, התקבלתי לעבודה חדשה השבוע וכמובן שגם התייצבתי.... יש לפרנס את המשפחה ולא ממש הרבה בררה, בכול אופן ישבתי לי לתומי וקלטתי שאני סוקרת את פנייהם של כול אותם אנשים שתחת ענייהם התדלדלו סקיי עייפות שהפכו לחותם קבוע מנוף הפסטורלי של פנייהם כשעל רובם ניכרת עייפות מצטברת ואני פשוט לא יכולה שלא לחשוב זה מה שהם רצו לעשות?
נעשה רושם כאילו לא משנה מה שלא תעשה בסופו של דבר גם אתה תגיע לשם. מכלל האוכלוסייה אחוז קטן יוכל לומר שהוא הכן עושה את מה שחלם לעשות ( להיות זמר , אורך דין, או לטוס לחלל) כמה ילדים אמרו שהם יגיעו לכוכבים כשהיו גדולים ומכולנו רק אילן רמון זכרונו לברכה הכן הגשים את יעודו, האם נגזר עלינו לשבות חלומות ולהגיעה לבתיי חרושת בישביל מינימום?
ההסכלה המוצאת לנו רק נותנת לנו יתרון של שכר בסוף החודש, מי יקבל מינימום ומי מעל, אבל מה אם החלומות? מה אם אותו רצון תהור של לעשות דבר מה באמונה שכשנהייה גדולים הכן נגשים אותו, האם בכדאי להגשים את החלום עלינו לעזוב את ארצינו הקטנה ולהתעקלם בארץ ניכר ביין אלפיי גויים שבענייהם אתה ישות זרה המתחרה על מקום הפרנסה שלו.
יכול להיות שאנו פשוט קורבנות החברה אידיאליזים שאנו עצמינו יצרנו ומתבשלים בזה בכול שלב של החיים, אם כול ההיסתכלות באנשים אתה לומד בסופו של דבר לזהות איזה מעמד כול אחד מיצג, זה כמו באיזה סרט פנטזיה כשלכול אחד דרג משלו וקוד דיבור שונה, אני בתור אימא מדרבנת את ילדיי לילמוד הכי טוב שהם יכולים ולסיים הסכלה גבוהה כשהם יסיימו את לימודייהם מה הסיכוי שהתיקווה של לעשות הכול תתממש, האם אנחנו דוחפים אותם בכדאי לחיות את חלומינו דרכם?
בסופו של דבר אני גם מוצאת את האנושיות שבאדם, מין זיק תיקווה שמסרבת למוש ויכולה עוד לומר אני כאן.

כאן אני חותמת את מאמרי שלכם בחמימות מוזה.
 


מה דעתך על מסלוליי החיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה