הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
משקאות_תמימים

משקאות תמימים


לכולנו יושבים במקרר משקאות תמימים, תופתעו שתגלו עד כמה הם מסוכנים לכם ולילדכם!
בס"ד

לכולנו יושבים במקרר משקאות תמימים כמו למשל: קוקה קולה, נסטי וההמשך ברור לכולנו... הידעתם עד כמה מסוכנים משקאות אלו לילדנו? הרי ידוע שאנחנו נותנים כבר לתינוק בן שנתיים לשתות את המשקאות הללו ואז מתפלאים למה ילדים קטנים מקבלים סכרת נעורים! אתם יודעים למה? כי כל פחית קולה תמימה היום מכילה 9 כפות סוכר מעובד וזה בנוסף לכל החומרים המסוכנים שיש שם, יש הטוענים שהחלק הממכר בקולה מלבד הסוכר זה קוק! שמעתם נכון קוק במינון נמוך, יש האומרים שזאת שמועה ויש האומרים שבאמת יש שם קוק ואפילו השם קוקה קולה מרמז על כך. 

הידעתם שהקולה מכילה חומצה זרחתית? חומר לניקוי שירותים, חלודה, ואפילו משמש להמסת מסמרים! לכן העצמות של כולנו נחלשות מוקדם מהרגיל, לכן עור הפנים שלנו פגום, לכן אנחנו נראים פחות זורחים, ולכן הגיל הכרנולוגי שלנו יותר גבוהה מהגיל הביולוגי שלנו! רוב המחלות שיש בעולם נובעות מהמשקאות הללו ורובכם כנראה שואלים בביתכם על מה מדבר הכתב המשוגע הזה? אז אני יגיד לכם על מה אני מדבר! החומרים האלה פוגמים בגופנו בצורה מחרידה מהרגיל ובמערכת החיסונית שלנו ושהמערכת החיסונית שלנו נפגעת משם הדרך לאבדון מוקדמת מהרגיל.

לא סתם אתם שומעים על אנשים אשר חוטפים דום לב "פתאומי" שום דבר לא פתאומי לכל דבר יש סיבה והסיבה לרוב הבעיות שלנו בחיים זה ההתעללות שאנחנו מעבירים את גופנו בגלל קצת אנשים מניפולטייבים שיודעים לשווק את המוצרים שלהם גם אם זה עולה בחיים של כולנו, ולאחר שאנחנו מתמכרים האזהרה שכתובה על המוצר אם כתובה בכלל לא תמיד מועילה. אם אתם דואגים לילדכם ולמשפחתכם אנא מכם הוציאו את הזבל שיושב לכם במקרר לפח הזבל שנמצא מתחת לביתכם, כי בסוף סכנת ההתעללות שגופנו עובר דופקת על הדלת ולפעמים נכנסת גם בלי לשאול. שמרו על בריאותכם אנשים יקרים והרחיקו סכנות מסביבתכם לפני שיהיה מאוחר מדי כי זכרו שיש לנו מספיק צרות בחיים ואם אפשר להפחית ולעבור לדבר הטבעי לכולנו מים! עשו זאת במהרה וחסכו כסף, כדורים, טיפולים, עוגמת נפש, וסכנת חיים! שינוי צריכת השתייה שלכם תפתיע אתכם לטובה בזמן קצר ובכך שאפילו תעלו את המדרגות יותר בקלות, תרגישו יותר זורחים, ותדעו שאתם בידיים טובות יותר.

ציינתי עד עכשיו את הקולה, זכרו שכל המשקאות כמו נסטי וכדומים לו עשוים גם הם מאותם חומרים ולעיתים עם כמויות סוכר גדולות יותר! ממליץ לכם להריץ תחקיר קטן בגוגל בלבד המאמר הזה כי המאמר הזה הוא חלקיק קטן ממה שעוד נותר לכם לגלות על תעשיית ההרג הנקראת "משקאות קלים" אני קורא להם "משקאות הורגים" אשמח לדעת שמאמר זה עזר לכם ונתראה בהמשך בעוד מאמרי בריאות שהשכיל לכתוב בעזרת השם!


מה דעתך על משקאות תמימים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקולה הורגת, קוקה קולה, קוק, חומצה זרחתית, סוכר, סכרת, סכרת נעורים, כמה לא בריא, זה לא בריא, בריאות, טיפול, דום לב, חלודה, ניקוי שירותים, סכנה, ילדים בני שנתיים