הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ניו_בורן

כל מה שצריך לדעת על צילומי ניו בורן


טרנד צילומי ניו בורן הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. ככל הטכנולוגיה מתקדמת ככה עולה הצורך שלנו לשתף ולתעד כל דבר גם בזכות הרשתות החברתיות וגם בגלל איכות הצילום המדהימה שכבר לא מותירה מקום לדמיון
אז הגעתם לרגע המיוחל , הרגע המאושר ביותר בחיים שלכם ,הקסם הזה שקורה ברגע שנולד הבייבי הקטן שלכם זוהי תחושה שלא ניתן להסביר במילים .
טרנד צילומי ניו בורן הפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות.
ככל הטכנולוגיה מתקדמת ככה עולה הצורך שלנו לשתף ולתעד כל דבר גם בזכות הרשתות החברתיות וגם בגלל איכות הצילום המדהימה שכבר לא מותירה מקום לדמיון .
לרוב ההורים(במיוחד ההורים הטריים) ישנם שאלות רבות שעולות לקראת יום צילומים כזה והכנו לכם כמה טיפים שייעזרו לכם להתכונן טוב יותר לחוויה המדהימה הזאת/
 

איך להכין את עצמכם לצילומי ניו בורן ?

 
את הצילומים מומלץ מאוד לעשות בשבועיים הראשונים בחייו של התינוק ולבנים בפרט מומלץ לפני הברית. חשוב שהתינוק ישתף פעולה וזה הרבה יותר פשוט בשבועיים הראשונים שהם לרוב ישנים וקל יותר להכניס אותם לתנוחות ניו בורן מדהימות.
יתרה מכך חשוב לדעת שליד התינוק הישן בכל רגע נתון צריך שישב גם אחד מהוריו .בגלל שהסשן לעיתים יכול להימשך כמה שעות (מסיבות עליהם נרחיב בהמשך) חשוב להיות מוכנים ליום הזה ולביא איתכם את כל העזרים היום יומיים כגון מוצצים, חיתולים ,מגבונים וכל מה שמשמש אותכם עם הבייבי שלכם בשגרת היום יום.
 

מה חשוב לדעת?

 
לרוב צילומי ניו בורן יארכו בין 3-5 שעות וזה אינדיבידואלי לכל סשן צילומים ותלוי בכמות הפסקות אכילה הרדמה והחתלה וכמו שכולנו יודעים זה עלול לקחת זמן לכן חשוב לקחת בחשבון שזה להתפרס על חלק נכבד מין היום .
המחירים נעים בין 500-100 שקלים ובהרבה מקרים ניתן להזמין את הצלם/צלמת גם עד לביתכם למרות שבאופן אישי אנו ממליצים להנות משלל החוויות בסטודיו עצמו.
כדאי להשקיע בבדים איכותיים משום שברגע שהיהיה לכם ולרך מגע נעים ונינוח גם הסשן יהיה הרבה יותר איכותי .
כמו כן ,חשוב גם לתאם ציפיות עם הצלם/צלמת כבר בשלב הטלפוני ולהבין איך סשן הצילומים הולך להתנהל , מה זה דורש ממכם ההורים  , מה להכין מראש וכו '.
זכרו ! ככל שתתכוננו טוב יותר ותדעו יותר פרטים על סשן הצילומים ככה הסשן יעבור מהר ו"חלק יותר" וגם האלבום יצא טוב יותר
 

לסיכום

 
תראו,כולנו יודעים שאפשר לצלם גם בבית וזה גם מעולה אבל בשורה התחתונה אין תחליף לצלמת מקצועית שיודעת למצוא את הפוזות הנכונות ויש ברשותה סטודיו משוכלל ומאובזר באקססוריז ,בדים וכל המסביב וכמובן לא נשכח את התאורה והזוויות צילום שיוציאו את המיטב ממכם ומהרך הנולד.
 צילומים כאלה הם מזכרת לכל החיים לכן למי מי שמתחבר לקונספט ואוהב את העדשה כנראה שיבחר להשקיע בצילומים מסוג ניו בורן
 


מה דעתך על כל מה שצריך לדעת על צילומי ניו בורן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה