הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ניקיון_בניינים

לנקות ולהנות


מחפשים הכנסה נוספת? לא מצליחים להכנס לכושר? רוצים להוריד במשקל? להלן פתרון משולב ומפתיע...
בשנים האחרונות אני מחפש באינטנסיביות מקורות הכנסה נוספים שיתנו לי קצת מרווח נשימה ויאפשרו לי לשמור על רמת חיים טובה. חיפשתי באינטרנט, חיפשתי בעיתון ושאלתי מכרים, אבל הישועה לא הגיעה. 

ואז... ממש במקרה הגיע הפתרון ממקום ממש לא צפוי. המנקה בבניין בו אני גר התפטר מתפקידו ואני בתור ועד בית נדרשתי למצוא לו מחליף באופן מיידי. בינתיים, החלטתי לקחת על עצמי את התפקיד בגיבוי הדיירים, עד שאמצא מחליף ראוי.

לא התכוונתי להיות מנקה, אבל אחרי פעם פעמיים הבנתי שהשד לא נורא כל כך. בשעתיים שבועיות אפשר להרוויח עוד כמה מאות שקלים ועל הדרך לעשות כושר מצוין ואפילו להוריד במשקל. 

כשאחד הדיירים מנקה את הבניין יש בכך לא מעט יתרונות: בד"כ איכות הניקיון טובה יותר כי לדייר אכפת מהבניין בו הוא גר, הזמינות והגמישות שלו גבוהה וגם העבודה עצמה נעימה יותר כי מכירים את הדיירים.

מבחינת כושר, עבודת הניקיון מפתחת שרירים רבים ובעיקר את שרירי הידיים והרגליים וכן שורפת קלוריות רבות. אם כבר החלטתם לקחת על עצמכם את המטלה, אני ממליץ לשים על עצמכם בגדים נוחים ונגן מוסיקה ולנקות במהירות ובאנרגטיות, כך שהניקיון ממש יחליף אימון כושר.

אתם בטח שואלים איך לגרום לועד הבית לקחת דווקא אתכם כמנקה? אז דבר ראשון יש לקבוע פגישה עם ועד הבית ולהציג לו את היתרונות בכך שאתה (או את כמובן) תנקה את הבניין. לאחר שועד הבית קיבל את טיעוניך, בקש להעלות זאת בישיבת הועד הקרובה.

מבחינת השכר, אין סיבה שתשתכר פחות מהמנקה הנוכחי. להלן כמה המלצות לשכר מנקה בניינים בהתאם לסוג הבניין:
- בניין 2 קומות - 300 ש"ח לחודש (פעם בשבוע שעה וחצי)
- בניין 4 קומות  - 500 ש"ח לחודש (שעתיים וחצי בשבוע)
- בניין 8 קומות - 800 ש"ח (4 שעות בשבוע)

ואם יש לכם זמן, קחו על עצמכם ניקיון של 2-3 בניינים באיזור מגוריכם - ותגדילו את הכנסתכם. בהצלחה!!!





מה דעתך על לנקות ולהנות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כניקיון, נקיון, לנקות, בניין, בניינים, הכנסה, נוספת, כושר, הורדה, במשקל, קלוריות