הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
סוגי_חרדה

סוגי חרדה


מהי חרדה

היום הרבה אנשים סובלים מחרדה. תופעת החרדה נובעת מהרבה סיבות. אחת מהן היא המצב הכלכלי, והסיבה השנייה היא עידן המודרני. בשנים האחרונות אנו מבלים שעות רבות מול מסך. יש כמה סוגי חרדה. כאן נדבר על חלק מחרדות שאנו סובלים. חרדה כלכלית, פאניקה, ואי הצלחה בנושים שונים בחיים. נסביר קצת על סוגי החרדות.
חרדה חברתית : חרדה חברתית נוצרת כשאנחנו נמנעים מפעילות ומצבים אשר גורמים לאנשים רעד או להזעה בולטת לעין
חרדה כללית: חרדה כללית נוצרת כשאנו דואגים יותר מידי, בגלל גורמים שגרתיים שגורמים לאנשים חוסר הנאה והפרעת ריכוז.
התסמינים של חרדה מתבטאים אצל אנשים בצורה שונה, כלומר יש כאלה שהתסמינים שלהם יותר חזקים, והם מרגישים שהכל רק נהיה רק חמור יותר ויותר. יש אנשים שהתסמינים שלהם חלשים יותר.
התסמינים של חרדה הם דופק מהיר, רעידות, עליה בלחץ הדם, ותחושת יובש בפה. יש עוד מגוון תסמינים, כמו, מתח שרירי. חלק מאנשים יסבלו מתסמין אחד וחלקם יסבלו מכמה וכמה תסמינים ביחד.
ההסברים למה שקורא במוח כשאנשים סובלים מחרדה הם רבים. ההסבר הראשון הוא, שהמוח שלנו מורכב מרשת של תאי המוח הנקראים נוירונים. הנוירונים האלה משפיעות על המחשבות שלנו, על רגשות שלנו במהלך היום. ההסבר השני הוא, שלפעמים נוצרת בעיה בקצות התאים שמקבלים את המסר והנוירונים שאמורים לקלוט את המסר, מתקשים לקבל אותו. המצב הזה גורם לקושי של קבלת המסר, והמוליך העצבי לא מגיעה ליעד שלו, לכן הוא לא מצליח למסור את המסר.
יש כמה דרכים להתמודת עם חרדה. הראשונה והמומלצת ביותר היא טיפול פסיכולוגי. השנייה היא טיפול תרופתי. דרך השלישית היא לקחת כמה נשימות עמוקות במהלך היום. היום אפילו יש הרבה שמנים אתרים שמרגיעים את הנפש.


מה דעתך על סוגי חרדה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י אלכסנדרה
בתאריך: 06/09/2021
אלכסנדרה פוקא בת 36

1 מאמרים | 674 כניסות
דירוג המאמר
56%
 השארת תֶּשֶׁר לאלכסנדרה
אשמח לקבל את התשר במייל שלי
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
חרדה