הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עבודה_מהבית

עבודה מהבית- החלום הפך למציאות


התפתחות הטכנולוגיה וכניסת עידן האינטרנט לחיינו הביאו עימם בשורות חדשות למי שבינינו חשק תמיד להיות בעל עצמאות. יותר ויותר אנשים מצליחים לייצר הכנסה גם מבלי לצאת מהבית והדבר מקבל משמעות יתרה בתחומים רבים. אפשרי? בהחלט!!!
ראשית כל אין בכוונתי ליצור רושם מוטעה, עבודה מהבית אינה מתאימה לכל אחד מי שבנינו אשר בוחר לעבוד מהבית חייב להבין שהעניין מצריך כמה תכונות נדרשות כמו התמדה, סבלנות לתוצאות, יכולת אישית גבוה לעמידה מפני פיתויים שהבית מציע בכל רגע נתון וכמובן התאמה לאחד מבין התחומים אשר מאפשרים לעבוד מבלי לצאת מהבית.
לפני תקופה לא קצרה מצאתי את עצמי עומד בפני צומת דרכים לא פשוטה בחיים, בעקבות מצב המשק וקיצוצים נרחבים בחברה שבה הועסקתי אבדתי את מקום עבודתי שדרך אגב אהבתי מאוד, מהר מאוד הבנתי שעלי לקום ולעשות מעשה. בחנתי אפשרויות רבות, האם להמשיך ולנסות להתברג בתחום מחדש מצד שני אולי להתחיל תחום חדש ולרענן קצת את חיי או שבעצם אני יכול לנסות להגשים איזה שהוא חלום קטן שישב לי בראש מאז ומתמיד- לעבוד מהבית!
כנראה שתמיד הייתי מודע לנושא, ידעתי שישנם אנשים שמייצרים הכנסה נוספת או קבועה מבלי להתלבש בבוקר, להניע את הרכב ולעמוד שעות בפקקים, מבלי לעמוד ביעדים שמוצבים בפניהם ולדאוג לרצות את הבוס. התחלתי לחקור את הנושא ומצאתי שיש לא מעט תחומים המאפשרים זאת. המחשב הביתי מסוגל להחליף את משרד ומאפשר עבודה בסביבה נוחה בהרבה, החל ממילוי סקרים באינטרנט דרך שיווק טלמרקטינג ועד למסחר בשוק ההון. עם הזמן מצאתי עצמי עוסק במספר תחומים במקביל, החיים שלי קבלו תפנית משמעותית ועניין רב נכנס לחיי היומיום שלי. את הדרך התחלתי בכתיבת מאמרים ותוכן לאתרי אינטרנט שכן זהו תחום אשר יכול לייצר הכנסה נוספת לאנשים בעלי יכולת כתיבה בסיסית ואף הכנסה קבועה לכותבים ברמה גבוהה יותר. עם הזמן הרגשתי שבא לי לנסות עוד דברים כמו שאומרים "עם האוכל בא התיאבון", נרשמתי לקורס מסחר בשוק ההון באחת מהמכללות המציעות זאת ופתאום הרגשתי בבית.....
ברצוני לציין שמעולם לא עסקתי בתחום המסחר בבורסה לפני ועד תחילת הקורס לא היה לי שום מושג בעולם המניות. התחלתי בקטן, השקעות נמוכות וללא סיכון רב שכן ההון העצמי שלי לא היה גבוה במיוחד, עם הזמן צברתי ניסיון ומיומנות למסחר נכון ולניתוחי גרפים ברמה גבוהה, תיק ההשקעות שלי צבר נפח וההכנסה החודשית שלי פתאום עברה את ההכנסה שלי בתור שכיר, הייתכן? אני מייצר משכורת גבוהה יותר מבלי לצאת מהבית??? כן, החלום הזה עבורי הוא מציאות.
חשוב לי להזכיר שוב כי התוצאות לא הגיעו מיד, בהתחלה היה קשה גם מנטלית וגם כלכלית עבורי ועבור בני משפחתי. אך ההתמדה והרצון העז לשנות משהו בחיי הם שהביאו לשינוי. התחקיר המעמיק שלי בנושא הניב תוצאות והציב בפניי רשימה של עבודות אטרקטיביות ומתגמלות אשר ניתן לעסוק תוך עצמאות מוחלטת וללא שום מוגבלות. הנה רשימה מתומצתת עבורכם של תחומים אשר בעניי יכולים לעניין כל אדם המעוניין לעבוד מהבית:
  • אינטרנט: בניית אתרים, ניהול ועיצוב אתרים. אנשי תוכנה ופיתוח.
  • טלמרקטינג: שיווק ומכירה מהבית, תיאום פגישות, קידום מכירות.
  • שיעורים פרטיים מקוונים.
  • כתיבת תוכן ומאמרים לאתרים.
  • תרגום: לדוברי שפות שונות.
  • מסחר בשוק ההון ובמט"ח.
  • פתיחת עסק מקוון: מיועד בעיקר לאנשים אשר מעוניינים למכור מוצרים דרך האינטרנט במקום לפתוח חנות לשם כך.
כמובן שהתחומים הם עוד רבים ומגוונים אך לעיתים פחות מתגמלים. מי שרוצה לעשות את השינוי הזה בחיים צריך לחקור את הנושא ולעשות שיעורי בית מעמיקים, לא קשה ליפול בפח בין אין ספור ההצעות השונות המוצעות. אך לנחושים והמתמידים צפוי עתיד קצת טוב יותר.


מה דעתך על עבודה מהבית- החלום הפך למציאות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה