הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עגילי-יהלום-צמודים

עגילי יהלום צמודים


אמרתם עגילי יהלום צמודים, וחשבתם שהבחירה כבר תהיה קלה ופשוטה? זהו שלא. גם תחת כותרת זו יש מגוון מוצרים ותכשיטים מגוונים.
רכישה של תכשיט עשויה להיות מלווה בהתלבטות לא פשוטה. כיון שמדובר ברכישה משמעותית שכרוכה בהוצאה גדולה הקניה לא תמיד תהיה קלה. מלבד לעובדה זו יש לציין כי תכשיט נועד לשפר יופי ולתרום למראה החיצוני, וקבלת ההחלטה בדבר התכשיט הנכון שימלא את התפקיד כהלכה היא לא חד משמעית. כמו כן יש לציין כי בענף התכשיטים קיים מבחר עצום של מוצרים בשלל סגנונות ועיצובים, מה שאומר שהבחירה לא קלה, והיא דורשת הרבה מחשבה, התלבטות ושיקולים שונים. בואו לקרוא על סוגים שונים של עגילים ועל ההבדלים בין התכשיטים השונים המוצגים תחת הכותרת    עגילי יהלום צמודים.

סוגים שונים של עגילים

  • צבע הזהב – עגילי יהלום לרוב עשויים מזהב. אם כי לבוחר יש אפשרות לבחור את העגיל בגוון המתאים והרצוי לו. יש עגילים בגוון זהב צהוב לעומת זהב לבן. לכל גוון מבין השניים יש ייחודיות ויש יופי משלו. אם כי יש לדעת שהבחירה תיעשה בהתאם לגוון העור של מי שעתיד לענוד את התכשיט. כיוון שגוון הזהב המחמיא תלוי בצבע העור. תמיד כדאי למדוד את שני סוגי הצבעים ולראות מול המרא מהו הצבע המתאים והקולע יותר שיוכל להתאים למראה הפנים.
  • גודל העגיל – גם עגיל צוד לאוזן עשוי להיות במבחר גדלים. ניתן להתרשם מעגילים זעירים שהנוכחות שלהם צנועה למדי, לעומת עגילים גדולים יותר שבולטים על האוזן וניכרים היטב. הגודל ייבחר לפי הטעם האישי והמטרה של רכישת העגילים.
  • אופן הסגירה – עגיל מושחל לחור המיועד לכך בתנוך האוזן. עגילים צמודים נסגרים לרוב בסוגר שמוצמד לצד האחורי של העגיל. פעמים הסוגר יהיה מוברג לעגיל ופעמים יהיה זה סוגר שמוצמד לסוגר ללא הברגה. כמובן שבעת רכישת העגיל יש לוודא כי הסגירה נוחה ואפשרית. כמו כן חובה לוודא כי הסגירה בטוחה ומגנה על העגיל מפני נפילה בלתי רצויה ולא מורגשת.
  • היהלום – תכשיט משובץ ביהלום הוא תכשיט מיוחד. אם כי יש לשים לב ליהלום המשובץ. שכן ניתן למיין את היהלומים לפי רמת העיבוד והליטוש שלהם, לפי הגודל שלהם, הגוון ועוד. בחירת העגיל תיקח בחשבון גם בחירה של יהלום מתאים ומוצלח שיתאים לכם מבחינת מראה, טעם אישי ומחיר.
  • המחיר – מהו הסכום שאתם מקצים עבור רכישת העגיל? תוכלו למצוא עגילים בטווח מחירים רחב, חשוב לכם לכוון את עצמכם לסכום הרצוי לכם כדי לבחור בתבונה עגיל מוצלח ומתאים לצרכים, לטעם האישי וגם לתקציב.
בחירה של עגילי יהלום תיעשה בשימת לב ומתוך מחשבה, כך ניתן לבחור בתבונה ולשוב עם תום הרכישה עם תכשיט מוצלח וקולע למטרה שאכן יענה על הדרישות ויאפשר לכם להיות מרוצים!


מה דעתך על עגילי יהלום צמודים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה