הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עולם_הסמארטפונים

עולם הסמארטפונים


הסמארטפונים הולכים ומשתלטים על חיינו, ואנחנו לא עוצרים אותם.
כמה פעמים ראיתם שני אנשים יושבים על ספסל אחד ליד השני. ברור שהם לא זרים אחד לשני, אבל כל אחד מהם עסוק בסמארטפון שלו בלי להחליף מילה אחד עם השני? אז למה הם יושבים אחד ליד השני?
אני רואה באוטובוס אנשים שלא מרימים את העיניים שלהם מהסמארטפון, ורק האצבעות שלהם זזות, או אנשים שמחכים בתחנת אוטובוס ולא מסתכלים על האוטובוס כדי לראות מתי הוא בא (וגם לא על העולם) ורק עסוקים בסמארטפון שלהם. שיא השיאים - בחור שראיתי שבזמן שהוא משתין משתמש באייפון שלו (הוא לא יכול בלי).
בישראל שימוש בסמארטפון כבר נהיה ספורט לאומי.
לי יש פלאפון פשוט, בלי אפשרות של גלישה באינטרנט אלא רק לדיבור ושליחת סמס בלי ווטסאפ, וכל הדברים האלה, ולא פעם שמעתי הערות כמו: תזרוק כבר את הקופסה הזאת, או מנער מתבגר שמעתי הערה של: מה זה פלאפון משנות ה-80? (מה שהוא לא יודע הוא שבשנות ה-80 רק לאנשים בודדים היו פלאפונים).
עצוב. הגיע הזמן להפסיק לתת להתמכרות הזאת להשתלט על חיינו, לעזוב את האפליקציות, הווטסאפ וכל השטויות. אני מסתדר בלעדיהם ולא חסר לי שום דבר בחיים.
מורה פרטית מומלצת לאדריכלות: בקישור הבא


 


מה דעתך על עולם הסמארטפונים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת שץ ב 10/11/2020 18:59 ( הפרופיל שלי ) כלכך נכון ועצוב!תגובה לתגובהמאת hscbhnhi ב 15/06/2016 14:24 ( הפרופיל שלי ) מסכים איתך אני נכנס לכיתה בתחילת היום כולם תקועים בפלאפון חוץ מאחד שאין לו אז הוא תקוע בפלאפון של מישהו אחר. תגובה לתגובה

ידוע כפלאפון, סמארטפון, סמרטפון, התמכרות, ווטסאפ, בזק, כדאי לקרוא