הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עושר_מוגזם_או_שלא_

עושר מוגזם או שלא ?


לאן העושר יכול להוביל
כסף!!!!!
פעם מישהו חכם שאני מאוד מעריך במשפחה שלי אמר לי תלמד אביחי כסף זה הכל בחיים ואז חשבתי לעצמי "וואלה" הוא צודק עם כסף אני קונה אוכל עם כסף בא אושר, לפעמים עם כסף גם בא בריאות ומשפחה. שלושת הדברים שאותם צריך בשביל להתקיים, בריאות, אושר ומשפחה אבל זה רק נראה ככה לפחות מהעיין האנושית הרגילה אבל ברגע שבוחנים נושא זה כסף רב הוא הדבר הכי נורא שיכול לקרות לאדם ברגע שיש לך כסף ברמה שאיתו אתה יכול לקנות בריאות אושר ומשפחה אז הכסף הוא הכל ואתה תלוי בו למשך שארית חייך הכסף הוא אהבה הכסף הוא משפחה והכסף קובע אם ישאר לך משפחה.
אני יכול להציג אלף ואחת דוגמאות אבל אני אציג דומגא אחת שבעצם נכללים בא אלפי אנשים על גבי דורות שלמים המוזיקה המפורסמת בארה"ב ממילי סירוס הילדה התמימה ועד מייקל גקסון הבחור ששינה את צבע עורו, כל זמר בארה"ב שמתחיל להתפרסם ולהתעשר רוב הסיכום שתוך כמה שינים יהיה לו ארכיון של תיקים משטרתים לא אחד שנים הוא יפול לסמים או יאבד את האשתונות וזאתי הוכחה מובהקת לריבוי כסף ברגע שאין משהו שאדם יכול לשאוף אליו, ברגע שאדם יכול לקנות כל דבר אפשרי זה הרגע שבו הוא מתחיל לסתות ממסלול החיים.
אחרי כל הנאום הזה אני רק רוצה להבהיר משהו אחד להיות עשיר זה מעולה וגם אני בעזרת ה ארצה להיות כזה אבל אני תמיד אסתכל צעד אחד אחורה ואגיד לעצמי עשיתי משהו לא בסדר אני על "המסלול" כל מי שלידי בזכותי או בזכות הכסף שלי ודבר אחד חשוב שכל אדם צריך לדעת לפחות אדם שהפך מרקע עני או מעמד הביניים לעשיר. תמיד תדע מאיפה באתה ולאן אתה הולך ואף פעם אל תאבד את הדרך....
מקווה שמישהו השכיל ממאמר זה....


מה דעתך על עושר מוגזם או שלא ? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י Avihai490
בתאריך: 01/09/2015
אביחי אוחנה בן 25

2 מאמרים | 3704 כניסות
דירוג המאמר
52%
 השארת תֶּשֶׁר לAvihai490
מעניין מסקרן שנון ותמיד מפתיע
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!