הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עידן_חדש_בברצלונה

עידן חדש בברצלונה?


מאז עזיבתו של פפ, ברצלונה היא לא אותה קבוצה. היא עברה טלטלות רבות בדמותם של טאטא וטיטו ז''ל, אך ניתן להבחין בשינוי שהיא עברה העונה, שינוי מרענן וטוב!
ברצלונה החתימה מאמן חדש שמעולם לא התנסה ברמות הקשות, העולמיות אך עדיין הוא מאמן בעל רמה עולמית. 
הכירו את לואיס אנריקה, שחקן ברצלונה וריאל בעבר, אגדת כדורגל שכבר הספיקה לאמן ברומא ובסלטה ויגו.
תחת חסותו של לואיס, ברצלונה החתימה כמה שחקנים מעניינים מאוד וכמה שלא בדיוק יודעים מאיפה בא עליהם הנס הזה.
ברצלונה התחילה את העונה בצליעה קלה במשחקי ההכנה אבל עדיין, לא כל המנועים חוממו ולא ראינו את כל התותחים שיש ללואיס בסגל הנהדר שלו.
לצד מסי וניימאר נוכל לראות כמה כישרונות צעירים כמו מוניר וסנדרו אך נוכל גם לראות את החלוץ הטוב באירופה, את לואיס סוארז - ההחתמה של בארסה,השחקן שלטש את עיניהם של כל אריות אירופה, השחקן שתעתע ושבר את החוקים של אופ''א בכל הזדמנות אפשרית אבל למרות כל זאת הוא ההחתמה שאמורה לעזור לנו לשחזר את העונה הכל כך מוצלחת שהייתה לנו עם פפ (עונת 6 התארים ההיסטורית).
לאנריקה יש סגל רחב ידיים וכישרוני במיוחד, והוא משתמש בו בחוכמה רבה, הוא נותן לצעירים לשחק עם השחקנים המנוסים, מבצע רוטציות שונות למיניהן, הוא פשוט מנסה למצוא את ההרכב האולטימטיבי של בארסה, ההרכב שאיתו בארסה תוכל לרוץ בכל המסגרות האפשרויות ולדרוס כל מתחרה אפשרית בדרך לזכייה.
בגלל האובדן הקשה שברצלונה חוותה בעונה האחרונה יהיה לה קשה מאוד להסתגל לחיים החדשים, זה יכול לקחת עונה שלמה או אפילו יותר, אך בינתיים הכול נראה טוב (כל עוד לא פגשנו יריבות ברמה עולמית)
ואלדס השוער המעוטר ביותר בהיסטוריה של המועדון החליט לעזוב לאחר שנים נפלאות שהעביר במועדון ואת מיקומו ממלא קלאודיו בראבו, השוער הנהדר של נבחרת צ'ילה שהראה לנו כבר את יכולותיו הנהדרות במונדיאל החולף, הוא ללא ספק יכול להיות שוער ראשון מצויין, אבל גולת הכותרת בעמדת השוער היא טר שטגן.
השוער הצעיר והפנטסטי הזה, כל כך הרבה כישרון, קור רוח מקצועיות של שוער ברמה עולמית אין פלא שיואכים לב כבר רצה לקחת לסגל של המונדיאל, טר שטגן עתיד לרשת את אפודת השוער הראשון אך הוא ככל הנראה יתחרה בבראבו הנהדר.
בעמדות ההגנה השונות למיניהן חטפנו מהלומה קשה ביותר, הקפטן שלו האהבה שלו הטרזן שלו החליט לפרוש והותיר אחריו חור גדול במיוחד בהגנה, מבין כל הבלמים שיש לבארסה כיום בסגל אני רואה רק באחד מהם את האופציה להיות המנהיג שפויול היה, וזה הוא פיקה, פיקה היה בין הבלמים הטובים בעולם אבל בשנתיים האחרונות משהו התפקשש שם, אך תודה לאל שיש לנו את בארטרה הנהדר שיוכל לעזור לנו בעת צרה! בלם העתיד של נבחרת ספרד, כל כך הרבה כישרון, תוצר של הלה מאסיה.
בעמדת הקישור איבדנו את צ'אבי, כלומר לא לחלוטין אבל הוא כבר לא אותו צ'אבי לצערנו, אין לנו את המאסטרו שינהל את המשחק.. אבל ויש אבל גדול יש לנו אופציות ענקיות להחליף את צ'אבי, באחד מהם בוסקסטס ישחק כקשר אחורי וראקיטיץ' בצוותא עם אינייסטה ינהלו את המשחק, או שיש את האופציה המועדפת יותר, מסי.
מסי, מסי מסי מה לא נאמר עליו כבר?
אז זהו, שהוא גם קשר מחונן חברים! ראיית המשחק הנדירה שלו עוזרת לו להיות טוב בכל עמדה באשר היא, הוא פשוט יכול בין רגע לחדור דרך להגנה להביא פס אחד חכם ובום, זה גול.
אז כן, עדיין לא ראינו הרבה מבארסה אבל אנחנו עוד נראה, הם בקרוב יסתגלו לכך ואתם תראו ניסים ונפלאות!



אנריקה בפוזה שתהיה אופיינית לו בשנה הקרבה!


מה דעתך על עידן חדש בברצלונה? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה