הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
על_מה_עומד_העולם

על מה עומד העולם


עולמינו עוד מבראשית הדברים נע הן בציר הזמן והן בקדמה, אבל כיצד הוא באמת מתפקד? מה גורם לאנשים לרצות לקום בבוקר ולבצע דבר מה שירעיש את הסביבה?
אנשים הם יצורים מעניינים, עוד מבראשית הדברים כשהאדם עוד היה חי במערות הוא ניחן ביצר הסקרנות שדי הרבה פעמים הובילה לאסון. אך הוא מעולם לא חדל... למה מה הניע אותו לחשוב כיצד הכול מתפקד, ההמצאה הראשונה בהיסטוריה הגלגל!! היום איש לא חושב על זה, גלגל... זה מובן מאליו אבל נסו לראות את זה מבעד לעניי אותו אדם אנדרטלי שישב וחשב על הרעיון הריי משהו הניע אותו לכך, סביר להניח שהוא ראה את הרעיון בעניי רוחו וההרגשה של ממש לעשות את זה.
ואיך הכהל קיבל את זה, סביר להניח שתמלוגים על הרעיון הוא לא קיבל והפטנט לא נזקף לזכותו אבל הסיפוק בטח היה גדול מכפי שכול אחד מאיתנו יכול לשאר, וכשזה ניזקף לזכות האנושות שאז נמנתה שבטים בודדים על פניי כדור הארץ השמוע פשטה כמו רוח ואנשים הבינו שיש ביכולתם לשנות את אורך חייהם לחיים קלים יותר. אז... על מה בעצם עומד העולם? תשאלו כול אדם שתורה שגורה בפיו והוא יומר, העולם עומד על תורה מיצוות וגמילות חסדים, אם זה ככה אז במובן מסוים זה מבטל את האנדרטלים אנשי מערות ומאז הו מתמיד היו גמילות חסדים ובשלב מאוחר יותר אם התפתחות העולם אנשים ירדו מדרך אבותייהם ויצרו חברות אחרות, אוליי גם לאומים שונים.
אז מהיכן הגיעו ציורי הקיר על המערות? מעט קשה לתאר חסידים שמצטופפים במערה ליד קיר ומציירים ממוטוט, למעשה כול מי שלומד תורה מבטל את כול הידוע על העולם כמו: שהעולם בעצם לא קיים כמה מיליוניי שנים והדינוזאורים בעצם לא היו קיימים, טוב כאן נעצור רגע ונחשוב... וזה בעצם די מעניין כי אם לא היו מעולם יצורים כאלו כמו דינוזאורים אז מהיכן הגיעו השלדים שהארכיאולוגים חופרים החוצה מבטן האדמה? חייזרים הניחו אותן ליופי? לפי הסבר שלהם ( ומכיון שאני שומרת מצוות אני לא לועגת לרעיון) הקדוש ברוך הוא פשוט בנה אותם ללא מטרה מסוימת, ברא את השלדים והניח אותם שם, למה? איש לא יודע כך רצה, ואולי יש מי שיודע ופשוט לא נתקלתי בו? אז... על מה בעצם עומד העולם? מה גורם לאדם לרצות להתפתח? להישתדרג ? ללכת קדימה? למה האדם חשב בעצם על אפשרות של תעופה או לגעת בכוכבים?

כאן אני חותמת את מאמרי בחמימות מוזה.


מה דעתך על על מה עומד העולם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהיסטוריה, תקופות, המצאות וחידושים, דעות,השקפה