הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עפיפונים_סינים_וילדים

עפיפונים סינים...וילדים


בפארק הגדול שבנו ליד הבית שלנו,אפשר לטייל שעות וללכת ממש לאיבוד,ביופי ובגבעות הדשא הנמתחות עד לקצה העין. ביום שבת צבוע שמש שכזה , לקחתי את הילדים ותיק קטן ולא שיערתי כמה שאיהנה.
אחרי משחק כדורגל קצר  עם הילדים, התיישבנו לאכול ולשתות . לפתע אומר לי בני, אבא , תסתכל איזה עפיפון יפה בשמיים . הרמתי עניים , היה שם פרצוף דרקון סיני , עם עניים גדולות  , נע בתנועות ימינה ושמאלה גבוה  באוויר  משוחרר וחופשי , ועושה חשק לרוץ ולראות מי מחזיק בחוט .
זה מין אינסטינקט שכזה , לרוץ  אחרי עפיפונים , אני מכיר את זה בתור ילד , אבל איך שחלפה המחשבה בראשי , קמו ילדי ורצו בכיוון העפיפון. עפיפון סיני !!! עפיפונים סינים, צרחו ילדי והתקדמו לכיוון האיש שהחזיק בחוט .אספתי הכול ורצתי כמו משוגע אחריהם . אחרי הכול ,  הם הסיבה  לכל החגיגה  פה לא ?כשהגענו אליו ,פגשנו  איש נחמד כמעט בגילי, עם בנו, בזמן שניסה ללמד אותו להטיס את העפיפון הסורר . בעדינות ,ובסמכותיות , החזיק בידו , ולימד אותו  את התנועות. ימינה ושמאלה , למשוך ארוך ולמעלה עד שהילד  התחיל לתפוס את העניין ולצרוח מאושר .
עמדנו לידם נהנים ושותקים במשך חמש דקות ,"איזה תחביבים יפים יש לאנשים הא "? ופה פקעה סבלנות ילדי , אפשר גם? בוודאי . התחלנו לנסות , והאיש בסבלנות אין קץ הסביר שוב , ושוב איך למשוך בעדינות עם הרוח את החוט כדי לאזן את העפיפון . אחרי כמה אי הצלחות  , הלך לי קלף והעפיפון החליט להקשיב לי , וגם הרוח הייתה  בעדי ונסעה  לכיוון הנכון .
כשההצלחה  שלי מרחפת לה באוויר שאלתי  את האיש ,איפה קנה את העפיפון ? לא קניתי אותו אמר , בניתי אותו . יש חנות של ציוד לתחביבים , ניסה להסביר , וזה אחד מהתחביבים האהובים עלי , כן זה קצת מטורף אבל אני בונה עפיפונים ,ובא לפארק להטיס אותם .
זה לא מטורף בכלל , אמרתי , זה אחד התחביבים היפים שיש , אתה יודע , אחרי כמה דקות כשמצליח לך עם העפיפון , זו ממש מדיטציה .אין כמו תחביבים מהנים.
 זה בדיוק העניין . ככה גם אני מרגיש , אמר . תחביבים זה לא דבר קר ,זה אמור לתת לנו מענה לנפש , לנשמה .
תקשיב , אמרתי לו , בזמן שהעפיפון שלי כבר נפל ,זה ממש ממכר...העפיפון הזה ,ואני  בכלל הגעתי בגלל הילדים...כן  אמר, ותמיד נישאר ילדים....   


מה דעתך על עפיפונים סינים...וילדים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כעפיפונים, סינים,וילדים