הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עצירת_קצב_הזדקנות

עצירת קצב ההזדקנות תוך הקפדה על אורח חיים המשלב לימוד


מי מאתנו אינו חפץ בשמירה אקטיבית של יכולותיו המנטליות , תוך דחיית תהליך ההזדקנות, ושיפור מתמיד באיכות החיים, מחקרים ברחבי העולם מוכיחים חד משמעית כי הקפדה על אורח חיים המשלב לימוד מאט משמעותית את קצב ההזדקנות

מזה שנים רבות נערכים מחקרים מקיפים שמראים באופן חד משמעי כי
אנשים המקפידים על אורח חיים הכולל עיסוק הקשור בלמידה מתמדת גם אם מדובר במס שעות בודד אך בהתמדה מדי שבוע ,גורמים לקצב הזדקנות הרבה יותר איטי מן הממוצע , די אם נזכיר תלמידי חכמים השוקדים על הגמרא שעות רבות בכל יום ונדמה כי מבחנה מנטלית ומבחינות אחרות הם משתבחים והולכים ממש  פלא פלאים שניתן לראות בחוש . הדבר נכון כמובן גם בתחומי למידה אחרים והכל תלוי ברמת המאמץ המנטלי שמושקע בלימוד. לעומת זאת אנשים שאיבדו עניין בלימוד ובשיפור עצמי ואינם מגלים סקרנות ורצון ללמוד ולהשתפר פשוט גוזרים על עצמם הזדקנות מהירה יותר בד"כ. העצה לכולם בלי יוצא מן הכלל למצוא תחום עניין קרוב אל הלב ,להתאמץ ולהיכנס לשגרת לימוד והעמקה זאת תוך קביעת זמנים רצוי בכל יום אך כשיגרת ברזל , ולהתייחס לכך ממש כמו לאימון כושר הנעשה למטרת בריאות פיזית רק שכאן התוצאה התוצאה תורגש ברמה המנטלית.

מוזר כי אנשים רבים כל כך מעדיפים את תרבות בילו (=בלאי) מול המסך הקטן, רוב שעותיהם הפנויות במקום להביא לחייהם רעיונות כבירים המובאים בספרים ובחומרי לימוד מעשירים מאין כמותם. שערו בנפשכם כי יתכן שתמצאו בספר איזה תועלת או רעיון שישנו את תפיסת החיים ויפתחו אפיק חדש יחדדו יכולות ויפתחו אופקים חדשים וזאת בנוסף להתפתחות אישית ומניעת הזדקנות מוקדמת.



מה דעתך על עצירת קצב ההזדקנות תוך הקפדה על אורח חיים המשלב לימוד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כרוחניות,התפתחות רוחנית,טיפים,לימוד,אנטיאיגינג,הזדקנות