הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
עצמאות-לעולם-התורה

הגיע הזמן לתת למדינה לרדוף אחרינו לרצותנו כשאנו יושבים ועושים רצונו של בוראנו!


די לרדיפת התורה והעולם החרדי, עד מתי אנו ננסה לשכנע ולשדל את המדינה ואזרחיה (!) שתורת ישראל חשובה מכל דבר אחר בעולם. הגיע הזמן לחזור לבית המדרש ולשכוח מהדאגות שבחוץ. הגיע הזמן שהם שם בחוץ ירדפו אחרינו להחזיקנו בתורתנו ע"מ שנמשיך לשמור על ארץ ישראל ומדינת ישראל מול האורבים לה מבפנים ומבחוץ..
הגיע הזמן לתת למדינה לרדוף אחרינו לרצותנו כשאנו יושבים ועושים רצונו של בוראנו!
 
עכשיו ורק עכשיו אחרי שראינו את גדולי הדור יושבים סביב שולחן אחד אפשר להאמין שהדבר הבא אינו בגדר חלום!
 
די לרדיפת התורה והעולם החרדי, עד מתי אנו ננסה לשכנע ולשדל את המדינה ואזרחיה (!) שתורת ישראל חשובה מכל דבר אחר בעולם. הגיע הזמן לחזור לבית המדרש ולשכוח מהדאגות שבחוץ. הגיע הזמן שהם שם בחוץ ירדפו אחרינו להחזיקנו בתורתנו ע"מ שנמשיך לשמור על ארץ ישראל ומדינת ישראל מול האורבים לה מבפנים ומבחוץ...
 
הרי אנו מגזר גדול ורב שרוכשים דירות יותר מכל מגזר אחר בישראל, שרוכשים מזון יותר מכל משפחה ממוצעת מישראל וכן ביגוד וכו', הגיע הזמן שנכיר בכוחנו ובאפשרויות שלנו ואם הם מבינים רק בכוח הכסף נדבר איתם בשפה שלהם.
 
די בהוראת גדולי ישראל שאת כוחם הרב ראינו השבוע בכדי להורות לכל עולם התורה והחרדים לדבר ה' *למשוך את כל כספיהם מחשבונות הבנק ולו לחודש ימים. לחדול מלשלם את תשלומי המשכנתה לתקופת מה, או יותר נכון להעמיד את מדינת ישראל על הרגליים האחוריות (!).* הרי אנו נטל בעבורם אז נרד מהכתפיים שלהם ונראה מה יהיו חלומותיהם... ניתן לשר האוצר ונגידת בנק ישראל להתמודד עם המצב שהם יצרו. הרי המדינה תעמוד מלכת, בנקים יקרסו, תוכנוית שלמות יתנפצו להם בפנים וניראה אותם מוציאים את כל רבבות החרדים לדבר ה' מבתיהם לרחוב... גם לבנקים בעצמם לא יהיה מה לעשות בדירות הרבות שיישארו להם... ולנו מה יש להפסיד הרי הפסדנו כבר הכול ומה שנישאר זהו התשלום שהם נותנים לנו עבור ההסכמה שלנו להיות שנואים...
 
הגיע הזמן שכמו שחברות עסקיות גדולות במשק מחזיקות קבוצות ספורט, יתמכו הם גם בעולם התורה!!! כמגזר צרכני ענק אנו כוחנו רב והגיע הזמן שחברות הסלולר יתחרו בניהם בכמה הם מחזיקים את עולם התורה בחודש והחברה הזוכה תזכה גם ברוב הלקוחות החרדים שיראו מצווה להחזיק במחזיקי תורה.
 
הגיע הזמן שחברות המזון הגדולות בישראל, וכל חברה ועסק גדול שנהנה היום *בחינם* מכספו של הציבור החרדי ועולם התורה-כולם יתחרו בניהם מי נותן "חסות" ללומדי התורה ורק אלא שיזכו במכרז ייהנו מגב כלכלי חזק של עולם התורה שהרי אז כולנו בהמוננו משפחות ומוסדות כולם ירכשו רק מחברות אלו ויצא שאלו נהנים ואלו נהנים.
 
הכספים יכנסו כמובן ל"קופת התורה" שעליה יהיו אמונים גדולי הדור וכלכלנים ועורכי דין מהשורה הראשונה. קופה זו תחלק תקציבים חודשיים לישיבות בארץ ישראל, ועוד יבואו לפיד ונגידת בנק ישראל לבקש עזרה מהקופה לסגירת חורים למדינה שלהם!!!
 
ובזה תמו כל מלחמותינו על תקציבים מהממשלה שבכדי לקבלם את דמינו (תרתי  משמע) אנו מקיזים ולאחר שמקבלים אותם הם קושרים אותנו בהתחייבויות בלתי נלאות שאחריתם מי יישורנו (ראה ערך ביטול תקציבים לישיבות משתמטים)
 
ומי שלרגע מטיל קצת דופי בתוכנית לעיל ייזכר כיצד רשת "שפע שוק" מקבוצת "ריבוע כחול" התקפלה וחזרה בה מחילול ורמיסת השבת לאחר שהחרימו אותה אחוז קטן מהחרדים לדבר ה' (!) ומעתה ואליך כשאנו נשקוד בתורתנו נרגיש על בשרנו "כל המקבל עליו עול תורה מעבירים עליו עול מלכות ועול דרך ארץ"
 
אבי עמר יוצר וכותב תוכן דעה ברשת  



מה דעתך על הגיע הזמן לתת למדינה לרדוף אחרינו לרצותנו כשאנו יושבים ועושים רצונו של בוראנו! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת דתי ב 02/03/2014 12:21כול מילה בסלע!!!!!!אהבתי יש לנו כח ונישתמש בותגובה לתגובה

ידוע כשוויון בנטל,עולם התורה,גדולי הדור,הפגנת המליון,
נכתב ע"י avi
בתאריך: 27/02/2014
אבי עמר בן 37

1 מאמרים | 2969 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר לavi
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
מאמרים קשורים
עיתון
חברה
דמיון
אמת
פחד