הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פיליפינים

יום טיול במנילה - פארק ריזל


הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו יום יומיים לפני טיסה או בהמתנה לטיסה או בכלל בסוף שבוע ארוך... וחושבים איך למלא את הזמן. שיטוטים בקניונים זה נפלא אך הנה דרך למלא את הזמן קצת אחרת.
יום טיול בפארק ריזל במנילה.
Rizal park   
איפה? הפארק ממוקם על שדרת רוקס. Roxas blv  קצת מערבית למפרץ מנילה. מומלץ  לקחת מונית. הנסיעה לפארק תגזול מזמנכם בין 25 ל 30 דקות ומארנקכם כ 15 עד 20 שח.
 ומה בפארק? הפארק שהוקם כבר ב 1896 עשיר באטרקציות שינעימו את זמנכם. 
מתי? הפארק פתוח מדי יום החל מ6 בבוקר ועד 8 בערב ומתאים לבודדים ולמשפחות. 
בטחון - הפארק מאובטח ושמור וממוקמת בו תחנת משטרה מוקמית  ותחנת משטרה מיוחדת לתיירים המבקרים במקום. יש תחנת מודיעין ותחנת אבדות מציאות.
שירותים ציבוריים - ניתן למצוא בפארק שירותים ציבוריים בתשלום מינימאלי ובנקיון סביר – אך מומלץ להביא עמכם את הטישו או המגבונים. ב
אוכל - פארק יש מסעדות קטנות המוכרות אוכל מקומי ושתייה קלה. ל
חניה - פארק יש חנייה חינם.  

אטרקציות בפארק: מלבד אינסוף של מרחבים ירוקים בהם תוכלו לשחק בכדור מטקות או בדמינגטון תוכלו גם להנות משלל אטרקציות בפארק ובינהן:
צפייה מופע מזרקה מוזיקלי – שילוב בין מים מוזיקה  צבעים ואורות הופך את מזרקת הפארק לאטרקציה המרכזית . למקדימים – המופע מתקיים מדי שני עד חמישי בין 8 ל 10 בבוקר. לטיפוסי הלילה – תוכלו לצפות במופע המרתק בין 6 בערב לחצות בסופי שבוע ( שישי עד ראשון).  2

טיול בכרכרה סביב הפארק– פעילות נחמדה בעיקר עם ילדים שהתעייפו קצת – העלות נמוכה בין 20 ל 30 שקלים ( תלוי בנהג ובסוג הכרכרה). ניתן להתמקח פחות על המחיר אך יותר על זמן ומרחק הנסיעה. כיוון שהפארק גדול מאד  - הטיול בכרכרה מלבד החוויה יעיל מאד למעבר בין התחנות והאטרקציות ב בפארק . 3

קונצרט בפארק - מדי יום ראשון אחה"צ מיטב התזמורות השונות בפיליפינים מקיימות מופע בפארק. המופע חינמי וזוכה לתשבוחות רבות. המופע מתקיים מדי ראשון בחמש בין החודשים יולי לינואר ובשש בין החודשים פבואר ליוני. 

צפייה בסרט באוויר הפתוח.  מדי שבת וראשון החל משבע בערב מוקרנים סרטים על מסך ענק במדשאות הפארק. הסרט? תלוי איך יתמזל מזלכם... לעיתים מוקרנים סרטים בינלאומיים שוברי קופות ולעיתים סרטי ם מקומיים.

החלפת המשמר - פספסתם את החלפת משמר המלכה בלונדון? שטויות!  כאן תקבלו טקס החלפת משמר מלכותי לא פחות. החלפת המשמר מבוצעת מדי יום  החל מ6 בבוקר ועד שש בערב ( אחת לשעתיים). מיקום – אנדרטת ריזל במרכז הפארק.  עוד ניתן לראות שם את התרגול של משמר חיל הים.

מיצגי אמנות ותערוכות מתחלפות.- במרכז הפארק מוצגות תערוכות אמנות של אמנים מופרסמים יותר או פחות. האמנים מציגים יצירות אמנות שונות בתחומי הציור והפיסול.  התערוכות מתחלפות מדי חודש.  

יוגה, טאי צי ואומנויות לחימה  - מדי יום ניתן להצטרף לקבוצות מודרכות של  יוגה טאי צי או אומנויות לחימה שונות כמו טאקוונדו או קאפוארה.  ניתן להצטרף אף לקבוצות ריצה ומדי פעם מתקיימים בפארק גם מרתונים (Fun Run).  

ילדים - למשפחות שביננו: מומלץ להיכנס לפארק מצדו המזרחי דרך  שדרת טאפט  (Taft Ave.) בצדו המזרחי של הפארק ממוקם גן שעשועים נהדר ובו  דינוזאורים צבעוניים אגם ששטחם בו צבי ענק  בית ענק בצורת נעל  מגלשות נהדרות נדנדות ומה לא.   . שם גם ניתן לעבור דרך  מפה מוקטנת של הפיליפינים ולצפות באגם נהדר עליו צפים במוקטן כל איי הפיליפינים.  עוד בצדו המזרחי של הפארק מוזיאון לאומי ומגוון מונומנטים.

גני נוי -  אם נכנסתם לפארק מרחוב בורגוס Padre Burgus Street  נכנסתם לאיזור המרכזי של הפארק. בו תוכלו לראות מייד את הלגונות המרהיבות הפותחות את הגן הסיני.  מיד לאחר מכן ממוקמת הלגונה המרכזית וסביבה פלניטריום הגן היפני (קצת יותר בקצה ) וגנים נוספים. מקום נהדר להנות מאוויר צח וומראות ירוקים. במקום נמצאים גם תחנת מודיעין שירותים ומסעדות.  זהו. עד כאן על פארק ריזל. נשמח לשמוע אם ביקרתם ממה נהניתם ועוד המלצות על המקום. להתראות  בטיול הבא!!

           
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על יום טיול במנילה - פארק ריזל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אלון ב 14/12/2012 05:48 ( הפרופיל שלי ) מאמר מצויין ביקרתי ונהנתיתגובה לתגובהמאת veredment ב 14/12/2012 05:47 ( הפרופיל שלי ) נהדרתגובה לתגובה

ידוע כ טיולים
נכתב ע"י veredment
בתאריך: 31/07/2013
vered ravid

1 מאמרים | 4197 כניסות
מאמר זה נקרא 4197 פעמים 2 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!