הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פיק-אפ

פיק-אפ ברים


על סצנת הפיק אפ ברים שצומחת במהרה בישראל , בעיקר בתל אביב אך גם בערים נוספות. פעילות הפיק אפ ברים, הקהל המבלה בברים אלו, משחקי החיזור והמיניות שחוגגת בפנים, האווירה הסקסית, סיפורים עסיסיים ששמענו מהמבלים ועוד מידע שיתן רקע על הנושא שקצת חדש לרובנו.
אופנת הפיק-אפ ברים הופכת מאוד פופולרית בעשור האחרון בעיקר בערים הגדולות בעולם אך רבים מאיתנו טרם הבינו מה מיוחד בברים אלו ומדוע הוא מושך אליו קהל כל כך רחב ומה מייחד אותם בעצם מברים אחרים.
"פיק-אפ בר" למעשה כשמו כן הוא, זהו בר המשמש מקום מפגש לצעירים וצעירות שמעוניינים למצוא לעצמם בן/בת זוג ללילה כאשר לרוב מדובר בעיקר בהכרות ללילה אחד.
הבילוי בפיק אפ ברים נועד לצעירים שרוצים לצאת לערב של אלכוהול ופלירטוטים.

הפיק אפ ברים בדרך כלל נמצאים במקומות מרכזיים בעיר, הם ברים קטנים, אינטמיים, והאווירה בהם סקסית וקלילה להפליא, בפנים אתם וודאי תחושו בכל המתח וההורמונים שצפים שם, הרבה פלירטוטים, משחקי חיזור וציד בדיוק כמו בטבע.
במבט מהצד ניתן לשים לב שלא תמיד קל לפתוח באינטרקציה מוצלחת, ורוב הבחורות זוכות לשלל חיזורים מהגברים במקום ונאלצות למיין, כך שכנראה לא כולם זוכים לצאת מהבר עם פרטנר.
מהבחורים בפיק-אפ ברים נדרש להיות מקוריים ויצירתיים מבדרך כלל כדי להשיג את הבחורה שמצאה חן בעיניהם ולחזור איתה לבית בסוף הערב.

בישראל החלוצה והאימפרייה של הפיק-אפ ברים זאת כמובן ת"א שהתמלאה בשנים האחרונות בפיק-אפ ברים לוהטים שפועלים מידי לילה ומלאים בבחורים ובחורות צעירים שמחפשים בדיוק את מה שאתם חושבים – הכרות למטרת סקס בלבד, סטוץ.
בתל אביב המבחר הוא גדול מאוד וודאי תוכלו למצוא באינטרנט ברים מומלצים ולקרוא ביקורות.
לאחרונה הסצנה נודדת גם למספר ערים אחרות בארץ דוגמת חיפה, ירושלים, ראשון לציון ובאר שבע, בעיקר בערים שבהן שיעור הצעירים והסטודנטים גבוה במיוחד.

קהל הבליינים בפיק-אפ ברים מגוון ושונה מעיר לעיר, כאשר בת"א מדובר בעיקר בסטודנטים וצעירים בגליאי 23 – 33 שבאים להנות, להשתכר ולהכיר בני זוג פונטציאליים להעביר איתם את הלילה.
בערים אחרות כמו ראשון לציון וירושלים תמצאו גם כן סטודנטים רבים אך בין היתר תמצאו גם אוכלוסיה מקומית בוגרת יותר של נשים וגברים חלקם גרושים וחלקם רווקים שמחפשים להנות, להכיר אנשים חדשים ולהוסיף קצת ריגוש לחיי המין שלהם.

התלוונו ליוני סטודנט מת"א בן 27 שיצא לבלות באחד הפיק-אפ ברים המוכרים בעיר.
הוא מגלה לנו שהוא יוצא לבר הזה באופן קבוע מידי שבוע, "יש פה כל מה שגבר צריך, שתייה טובה, מוזיקה, ריקודים ונשים שמחכות שנצוד אותן" אומר לנו יוני.
נכנסנו פנימה התיישבנו על הבר שכבר התחיל להתמלא במבלים, הרבה בחורים ובחורות נאות, מוזיקה טובה ואווירה נעימה מאוד.
יוני מספר שאחרי שבוע קשה של עבודה ולימודים זה המקום המושלם בשבילו להשתחרר, לבלות ולגמור את הערב עם בחורה יפה אצלו בדירה, הוא גם דואג לנדב לנו כמה סיפורי סקס עסיסיים שנרקמו לו כתוצאה מהבילויים פה.
תוך כדי שהוא לוגם מהבירה שלו הבחנו במספר צעירים שאמרו לו שלום אך יוני טוען שהבליינים פה זה לא קהל קבוע וזה משתנה משבוע לשבוע ותמיד רואים פנים חדשות.
אנו נסכם את החוויה בזאת שפיק-אפ ברים הם מקומות בילוי מצויינים למי שמועניין להכיר בן/בת זוג ולאו דווקא לסטוץ אך הוא מתאים גם לכאלה שסתם רוצים להנות מאווירה טובה וכיפית.


מה דעתך על פיק-אפ ברים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כברים, סקסית, סיפורים