הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פרוייקט_מסלולתצוגת_גמר

פרוייקט מסלול,עונה 13,תצוגת הגמר!


אבולוציה,טשטושים שימושיים,ו-הידעתם?? הקיסר ברומא נרצח עי' בן הוואי! אני נכנסת לנעליה של ג'ב ריברס המנוחה. זהירות,מכיל ספויילר. אגב- מקווה להעלות ביקורות גם לפרקי הסידרה 'פרוייקט מסלול,הכוכבים',שעולה השבוע.
נפתח בשימלה שבכותרת. אני קוראת לה 'שימלת האבולוציה'. שיכבה עליונה: הציידת. אם תסתכלו יפה,תגלו על בד הציידים גם הדפס אפריקאי שנראה מתאים לתקופה בה עוד לא ידענו מה זה 'בדי שיפון,סאטן,ומכונת תפירה'.

מתחתיה,אפשר להבין בשימלת סטרפלס שנראית כמו משהו מהעשורים האחרונים. הנה יופי של תחפושת להלוואין הקרוב- הציידת הפרה היסטורית.

גם אצל שון יש התפתחות,אבל מתונה יותר. הוא מראה לנו את נפילתו של הקיסר,ואם לשפוט לפי החצאית הכתומה: בגד הוואי.התהיה להפעם: כמה זמן קיני כעס על שון,כשראה את ההצהרה הפוליטית הזו?... 'איש הוואי שפך את דמו הכתום של הקיסר'?

צ'אר מלבישה את אחת הדוגמניות ב 'בגד קלינקס' ( נינה אמרה! אני רק מצטטת...) ולכל הגברים שבינכם,שממהרים להתאכזב כי 'לא רואים כלום'- אל דאגה,אחורי השימלה מפצים על כך!.

צ'אר מוכיחה שוב יכולת פרקטית: מהבחורה שדאגה לנו לטישו בילט אין,קבלו... מכנס עטיפת מתנה!. כן כן,המכנס הלבן המנוקד,נראה מושלם לעטיפות מתנה. אז אם אי פעם נתקעתם בלי עטיפה למתנת היומהולדת,טאדם- יש לכם נייר עטיפה.

והנה משהו שיכול לעזור מאוד,לגברים מבניכם שנשאלים לפעמים את השאלה המפחידה מכולן 'זה עושה לי ישבן'?... :

http://www.mylifetime.com/shows/project-runway/season-13/rate-the-runway/episode-14#rate
(אין כאן קישור ישיר לשימלה,זו שימלה ארוכה בחום בהיר ושחור)

תענה לה: 'מותק,ממש קשה בכלל לראות איפה הישבן שלך,בשימלה הזו...'

קיני מצטרף לטרנד,בשימלת ה 'לא תוכלו לנחש את גודל המרפסת שלי', במעין וולן,שנראה כאילו נדד מתחתית חצאית כלשהיא,לפרונט של חולצה.

הצעה להפקה: יש לכם זוכה במקום הרא-שון, (אופס,ספויילר...) למה לא להגיש לו מייד מתנה של מזל טוב,עטיפה,כאמור כבר יש לנו??


מה דעתך על פרוייקט מסלול,עונה 13,תצוגת הגמר! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה