הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פתיחת_קמפיין_ליגת_האלופות_של_מכבי_תל_אביב

פתיחת קמפיין ליגת האלופות של מכבי תל אביב


מכבי תל אביב הגאה שבשלושת השנים האחרונות זכתה בשלוש אליפויות,ובעונה שעברה עשתה היסטוריה כשזכתה "בטרבל הישראלי" שמורכב מאליפות ישראל,מגביע המדינה,ומגביע הטוטו. לקראת העונה הבאה הצהובים מתל אביב יצאו בהצהרת כוונות שהמטרה הכי חשובה בעונה הקרובה היא העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות שתהווה עבורם קפיצת מדרגה משמעותית לרמה הגבוהה יותר של אירופה,ושום תואר אחר לא יספק אותם אם הם לא יעלו.
מכבי תל אביב הגאה שבשלושת השנים האחרונות זכתה בשלוש אליפויות, ובעונה שעברה עשתה היסטוריה כשזכתה "בטרבל הישראלי"  שמורכב מאליפות ישראל, מגביע המדינה, ומגביע הטוטו, כבר יצאה בהצהרת כוונות לקראת העונה הבאה, שהמטרה הכי חשובה  היא העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות שתהווה עבורם קפיצת מדרגה משמעותית לרמה הגבוהה ביותר בכדורגל העולמי, ושום תואר אחר לא יספק אותה במידה והם לא יעלו.
וכדי לעשות זאת מכבי תצטרך לעבור שלושה שלבים במפעל האירופי - את הסיבוב השני, השלישי, והפלייאוף.
בשלב הראשון תפגוש מכבי את אלופת מלטה היברניאנס, קבוצה חלשה מאוד שמכבי תצטרך לעבור בקלות, מולה תשחק שני משחקים, משחק אחד בחוץ ומשחק אחד בבית , ולאחר מכן בשאר השלבים (במידה והיא תגיע אלהם) היריבות של מכבי ייקבעו על על פי הגרלה.
במכבי עשו השנה שינוי משמעותי שלדעתם יוכל לעזור להביא אותם לליגת האלופות, בזה שהם שלחו הביתה את המאמן הספרדי שהביא להם בעונה שעברה את הטרבל - פאקו אייסטרן,שהשמועות אומרות שהוא והמנהל המקצועי ג'ורדי קרוייף שהוא בעל הדעה במכבי תל אביב  והמקורב ביותר לבעלים מיץ' גולדהר לא כל כך הסתדרו ביחד, והביאו מאמן חדש לתל אביב עונה לשם סלבישה יוקאנוביץ' מסרביה שבעונה שעברה העלה את ווטפורד מהצ'מפיונשיפ ( שהיא הליגה השנייה באנגליה) לפריימר-ליג (שהיא הליגה הראשונה).
יחד עם המאמן החדש ועם הכוכב  הגדול של הקבוצה ערן זהבי שבעונה הקרובה יקבל משכורת שיא של מיליון אירו מקווים במכבי לא ליפול שוב בטעויות שקראו בשנים האחרונות שגרמו להם לא לעלות לליגת האלופות והפעם כן לעלות ובגדול!.
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על פתיחת קמפיין ליגת האלופות של מכבי תל אביב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפתיחת קמפיין ליגת האלופות של מכבי תל אביב
נכתב ע"י elmosito
בתאריך: 15/07/2015
el mo si to בן 28

1 מאמרים | 2102 כניסות
מאמר זה נקרא 2102 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
40%
 השארת תֶּשֶׁר לelmosito
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
ספורט