הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קורבנות_של_תרבות

קורבנות של תרבות


כולנו קורבנות של תרבות המתרחשת בסביבה שלנו
אומרים לבן אדם "אתה חסר תרבות" 

מהיכן מגיעה התרבות שכל בן אדם מחובר אליה? > כמובן מהסביבה שבה הוא גדל. להגיד לבן אדם שהוא חסר תרבות זה חסר משמעות. כל בן אדם גדל לתרבות מסוימת שמתפתחת בסביבה שלו.

אם תלך באמזונס עם חליפה ססגונית של המערב, ותשאל אינדיאני איך נראית החליפה, יש מצב שהוא יחשוב שאתה מסתלבט עליו. מעיניים שלו אתה נראה כחסר תרבות. 

אם אתה גדל לבית שבו כל היום מקללים אחד את השני, אתה תראה קללות כחלק מהחיים שלך, לא בגלל שאתה אוהב לקלל, אלא בגלל שככה חונכת, שמעת את זה ביום יום שלך וזה מה שאתה רגיל לראות בסביבה שלך.

"אתה חסר תרבות" חסר תרבות למי? > לאנשים שגדלו בסביבה שקללות היו מחוץ לתוכן. אנשים שהגיעו מערכים שונים ולא זהים לשלך.


כולנו קורבנות של תרבות

שאליה אנחנו גדלים. חינוך מתחיל בסביבה שלנו. כשבני האדם יבינו את התובנות הפשוטות האלה יהיה אפשר להשקיע בסביבה, מאשר לתייג אנשים בקלישאות כמו

"חסר תרבות"

להשקיע בסביבה זה אומר לא לשפוט לפי גזע, אלא להבין שלכולם מגיע את הטוב ביותר, וכשכולם יקבלו את הטוב ביותר התרבות שלנו תשתנה, הנתינה תגדל, והשנאה לאט לאט תלך ותעלם.

האם זה אפשרי לעשות את זה? זה אפשרי, רק אם נשנה את כל המערכת המזוינת שפועלת על אגו ושנאת חינם.

המערכת הזו היא הממסד שפועל בממשל. הממסד פועל על תיוגים ושנאת חינם. הממסד יוצר בתקשורת שנאה בין אחד לשני. הממסד בגדול יוצר את אלו שהם חסרי תרבות. הממסד לא נותן את הכלים לכולם בשביל שיפתחו תרבות של חמלה.

הממסד אחרי על החינוך העלוב שיש במדינה שלנו. כשהממסד פועל בצורה גזענית שלאחד מגיע יותר מהשני הוא יוצר חוסר בתרבות.

לדוגמה: אשכנזים ומזרחים. כשהממסד תומך יותר בקהל מסוים הוא יוצר הבדלה, וחוסר אצל קהל אחר, ולכן הסביבה גדלה לחוסר תרבות, בגלל שאחד מקבל יותר והשני פחות. 

זה כמו שמגדלים תינוקות, כשאחד גדל והשני מקבל יותר אהבה, אחד מתחיל לקנאות ולהתנהג בהתאם. זאת אומרת זו הרגשה טבעית שנוצרת אצלו. לכן כשהעם שלנו עושה סינון למי מגיע ולמי לא מגיע, הוא יוצר קנאה אצל אחרים. הקנאה מובילה אותם להתעסק בחוסר תרבות ושנאת חינם.

 


מה דעתך על קורבנות של תרבות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כתרבות, חסר תרבות,