הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קורס-מוביל

קורס מוביל להיות המוביל בכביש


מטרתו של קורס מוביל להוציא רישיון לנהגים שנוהגים ברכבים מסחריים במשקל 10,000 טון, כמו כן נהגים המובילים חומרים מסוכנים.
על פי חוק שנחקק ב 1997 – תשנ"ז, נהגים שמובילים חומרים מסוכנים או נוהגים ברכב מסחרי במשקל כולל חייבים לעבור קורס מוביל ולהוציא רישיון מיוחד, כדי להתקבל לקורס תצטרך בדרך כלל שיהיה ברשותך רישיון נהיגה לרכב פרטי.
קורס מוביל – כדי שתוכל להוביל הכול.
כדי להפוך להיות איש מקצוע שעוסק בהובלות כבדות או בהובלת חומרים מסוכנים תצטרך לעבור קורס מוביל ורישיון מוביל, רישיון כזה לא מעניק לך את הזכות להוביל אוטובוס או הסעת ילדים, אבל בהחלט נותן לך להיות מלך הכביש, הקורס מעניק לך אפשרות לתעסוקה, רישיון מוביל ייתן לך את האפשרות לעבוד בהובלות או בשירות חברות שמשתמשות בחומרים מסוכנים, כדי להיות אחד כזה לא מספיק לדעת לנהוג, אתה צריך להתמקצע בנושאים כמו טעינה ופריקה, יחסי אנוש ועוד, כמו כן במקרה של הובלת חומרים מסוכנים חשוב שתדע להיזהר מהם.
הנושאים שנלמדים בקורס הם רבים ומגוונים, דיני תעבורה, חומרים מסוכנים, דיני רישוי, ביטוח, עזרה ראשונה, כיבוי אש, בטיחות בדרכים ונהיגה מונעת הם רק חלק מהנושאים שהקורס מקיף.
אורך הקורס כ 70 שעות לימוד, בדרך כלל מיד עם תחילת הלימודים אתם רשאים לנהוג ברכבים מסחריים ולא תצטרכו להמתין עד לסיום הקורס
בעלי תעודת סיום של קורס מוביל יכולים להחזיק ברשותם חברת הובלות של עד חמישה רכבים כבדים, הקורס יכול להכניס אתכם למעגל העבודה כעצמאים או כשכירים.
אם אתם אוהבים את הכביש, אם אתם מרגישים שהכביש הוא הבית שלכם, כדאי לכם להפוך אותו גם למקום העבודה שלכם, הירשמו לקורס מוביל ותיהנו מהיתרונות שהוא מעניק לכם על פני הנהגים האחרים.


מה דעתך על קורס מוביל להיות המוביל בכביש ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקורס מוביל, רישיון מוביל