הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קפסולות_קפה_של_עלית

הקפסולות של עלית


עלית משווקת כעת קפסולות שמותאמות למכונות נספרסו
עלית פתחה במלחמה עם נספרסו כאשר החליטה לשווק אף היא קפסולות שתואמות למכונת הקפה של נספרסו. התחרות החדשה על עולם הקפה משמחת את הצרכן הישראלי שכעת אינו משועבד לנספרסו באופן בלעדי ויכול לבחור איזו קפסולה הוא רוצה לשתות וכנראה לשלם עליה מעט פחות יותר.
עלית שעשו עבודה ייסודית גם בעולם הקפה לא פספסו ודאגו ליצור תדמית מרשימה יוקרתית לקפסולות שלהם בדומה לנספרסו. קפה הוא כבר לא רק משקה ולכל אחת מהחברות חשוב להעניק מעבר לטעם גם חוויה מהנה.
בסדרת הקפסולות של עלית ניתן למצוא 4 סוגים בדרגות שונות: מקיאטו, קפוצ'ינו, אספרסו חזק ואספרסו רגיל.
החיסרון הבולט הוא איכות הקפסולה, הקפה מגיע בקפסולה העשויה פלסטיק שבדומה לקפסולות של אילנ'ס הארומה מתנדפת ואיננה אטומה כמו בקפסולות של נספרסו. מה שיכול להסביר את המחיר המעט זול יותר שהציבו עלית לעומת הקפסולות היקרות של נספרסו.
היתרון הגדול של עלית שהקפסולות נגישות לקניה בכל חנות ליד הבית, הן בניו פארם, טיב טעם ועוד רשתות שיווק במחיר של 20 קפסולות ב19.90 ש"ח בלבד.  (כרגע עדין לא נמכרות בשופרסל ובמגה)
בתור צרכנית קפה לא קטנה ומכורה לקפסולות בפרט, ניסיתי שני סוגים מסדרת הקפסולות של עלית.
את קפסולת "האספרסו" של עלית שמתיימרת להיות  המקבילה ל"וולוטו" הקלאסית של נספרסו. יחד עם זאת הטעמים הם שונים והאספרסו של עלית חזק יותר מעט.(דרגה 6)
דוקא את קפסולת ה"המקיאטו" אהבתי במיוחד שהולכת נהדרת לחובבי הקפה ההפוך,אף על פי שעלית מציינת כי מדובר בדרגה 8, חוזק הקפה מורגש פחות אך משתלב נהדר בתוספת חלב כנראה בזכות פולי הרובוסטה המוסיפים טעם של מתיקות.
לסיכום, אלטרנטיבה מצוינת לצרכן הישראלי שיכול לבחור גם בעולם הקפסולות את הקפה שהוא רוצה.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הקפסולות של עלית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקפה,קפסולות למכונות קפה,קפסולות של עלית,סוגי קפסולות לקפה,קספולות