הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
רוקדים_לטרנד_הבא

רוקדים לטרנד הבא


מה הדבר הבא אחרי "גאנגאם סטייל" ו"הארלם שייק"? מה דעתכם על זה?

ורק כשהיה נדמה שנפטרנו כבר מהשאריות של "גאנגם סטייל" וה-"הארלם שייק", זה הגיע. אז, גברותי ורבותי, ילדים וילדות - הכינו עצמכם לדבר הגדול הבא. זה מסתמן כפי הנראה שאת ההימור על הדבר הבא נשים על סנסציית הרשת הבאה שמגיעה הפעם ממקום לא ממש צפוי. אירועי ספורט ובעיקר הבידוריים שביניהם בד"כ מייצרים רגעים בלתי נשכחים(בין שאר הרגעים הבלתי זכורים), אחד מהם נחקק מיד עם תחילת השבוע בזירה הספורט-בידורית של ה-WWE. מיד עם סיום הרסלמניה(אירוע השיא של הארגון), צולמה כהרגלה באולם קטן יותר מאולם המטלייף בניו יורק\ ג'רסי עוד תכנית שבועית של "RAW", תכנית הדגל של ענקית ההאבקות ושם קרה דבר. בתחילה לא נדמה היה שמשהו חדש עומד להתרחש, התסריט היה די בנאלי ושום דבר לא צפוי לא נראה מקילומטרים ואז, ללא שום הכנה מוקדמת קרה הדבר הבא.

http://www.youtube.com/watch?v=t6MyXQoO4pI&feature=player_embedded

לאורך התכנית, היו רגעים ששווים זהב, כל מי שצפה בה ומכיר את השטיקים הקטנים שמרכיבים אותה נדהם מפרץ היצירתיות(שבעיקרו מופנה לקהל האירופאי, בעיקר בריטי שהיה נוכח במקום אחרי אירוע השיא), משאגות שאינן קשורות לקרב(ראנדי סאווג' במהלך קרב בין אורטון לשיימוס) וקריאות ביניים מצחיקות(אפילו השדרים שרגילים להתעלם מדברים שאינם כלולים בתסריט לא יכלו לעמוד בזה ונשברו פעם אחרי פעם מצחוק), הגיע הרגע המכונן – הגיע: פאנ- דאנ- גהוווו! ואיתו נעימת הכניסה לזירה.

http://www.youtube.com/watch?v=5K8f3f3GMaI

בואו נבהיר דבר פשוט, פאנדנגו(קיצור לכל מיני מילים שבאות לתאר את העילוי שהוא – נגיד...) הוא התגלמות של תפקיד הרקדן ריקודים סלוניים הנבל והשחצן והדי נרקיסיסט, כשמנגד במספר שבועות קצובים(היה לפני כן בחברה תחת השם "ג'וני קרטיס" מ-NXT”"), הפך לסיפור גדול. ממוזיקת פתיחה על הצ'ה צ'ה עד הבעות פנים ומימיקות משולבות בתנועות רקדן רחבה קלאסי ובתוכם בקשה חוזרת להגות את שמו נכון(למען השם, זה פאנדאנגהווווו – נכון?) הוא היום ללא ספק הדמות שמרכזת סביבה את מירב תשומת הלב. אבל לא על זה באתי לכתוב, זו רק ההקדמה למה שקרה עכשיו. פתאום ללא התראה במהלך קרב שתוכנן מראש, קהל האוהדים החל בשירה של אותה נעימת כניסה – זה היה כך נדמה,, רגע השיא.... ואז זה קרה.

http://www.youtube.com/watch?v=L8_9BpmFWoA

השיר הפך – להיט, גם בתחנות הרכבת זמזמו אנשים את ה-"צ'הצ'הלהלה" (קטע פתיחה שהופק במיוחד עבורו ע"י המפיק המוזיקאלי של החברה ג'ים ג'ונסטון). פתאום באופן הויראלי בהם דברים תופסים, גם מעודדות טקסניות החלו לפזז לצלילי מוזיקת ה"רוקדים עם כוכבים" הזאת. ועכשיו? כולם נדבקים... ברגע אחד, אוהדי כדורגל ברחבי בריטניה, רוצים לשמוע את הנעימה ולפזז בקצב אחריה(או בעיקר להניף ידיים – טוב מה כבר בריטים יעשו באמת, צעד תימני?), אוהדי אברטון, אף התאכזבו נוכח אי ההסכמה של ההנהלה להשמיע את השיר בכניסה של השחקנים למגרש(בסוף הם התפשרו על השמעה ב"פאנזון"), אך מנגד היו אלה אוהדי ריינג'רס הסקוטית(ליגה רביעית היום תודת לפשיטת הרגל) ששמעו באצטדיונם הענק "אייברוקס" את הצלילים בזכות ההייפ הגדול הזה.

וכך ברגע אחד בה פעולה חפוזה של אוהדים שקיבלו השראה, נדמה שנוצרה לה "הדבקה" חדשה... ואני שואל, מתי גם זה יגיע אלינו? ולמי ששואל לשם התופעה? חפשו פאנדנגואינג(FANDANGOING) - ועכשיו בקצב, דו דו, דו ודו דו, דו דו דו...

 http://www.youtube.com/watch?v=PL9MarcmW34     

הנה עוד אינטרפטציה.

 



מה דעתך על רוקדים לטרנד הבא ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה