הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ריטה_והכוכב_הבא

הכוכב הבא? באמת?


התחלתי לצפות בגלל ריטה, חשדתי שזו עוד תכנית זבל אך קיוויתי שזה יהיה משהו אחר, טוב יותר, טעיתי.
ריאלטי? כוכבים? טלויזיה, תפסיקי לשקר לנו!
"הכוכב הבא" הבטיחו לנו, שופטים מיוחדים הביאו, קונספט חדש, הצבעה, קהל משתתף
 אפליקציה, לכאורה הבסיס אמור להיות אמיתי יותר,פחות מכור
אבל התכנית רק החלה וכבר אני מרגישה שעובדים עלי.
 
אני לתומי חשבתי שהשופטים כלל אינם מכירים את המתמודדים שעולים לשיר אלא רק לאחר שבמידה ויעברו את אחוז החסימה המסך יעלה תתקיים ההיכרות עם המתמודד. נגיד שאני התבלבלתי.
חשבתי שגם הצופים בבית ובאולפן לא מכירים את המתמודדים אבל לפני שכל מתמודד עולה מציגים את האודישן שעבר המתמודד לפני שהגיע לתכנית למבחן המסך.
 
המצלמה מסתובבת ללא הפסקה להראות את המתמודד ששר ובסוף גם כשאורית עלתה לשיר, העלו את המסך עבורה שהשופטים יוכלו להגיד לה כמה מילים.
 
אלה היו חמש עשרה הדקות התמימות הראשונות והצ'אנס הבודד שנתתי לתכנית, האמת שריטה מאוד משכה אותי, רציתי קצת איכות וגם צביקה הדר נחמד, מאייל גולן לא אכפת לי ורני רהב הוא קצת עוקצני ורהבתן לטעמי.בטוח בעצמו יותר מידי.
באמת מתחשב מצד ההפקה לקחת שופטים שהם חינניים ואהובים על הקהל מלבד רני רהב שידוע בדמותו עם דעותיו שנאמרות ללא חשבון, כאן זו ההזדמנות שלו להראות שהוא אמיתי וגם קצת נחחמד ושאולי העצות שלו שימושיות למי שמנסים להיות הכוכבים הבאים.
 
אז כל מתמודד עובר את האודישן לפני שעובר למבחן המסך
אז מה בעצם ההבדל בין כוכב נולד אם גם ככה כל כך קשה לעבור את אחוז החסימה?
 
שוב מחפשים את הזמר המזרחי הבא, שוב מחפשים את הרגש, הסיפור המרגש, כזה שיגע בלב ויגע בכולנו, פחות הקול, פחות הכישרון.
 
הבחור מלוד או הבחורה האיתיופית, התיכוניסטית עם הקול המדהים ביחס לגיל הקטן,בשביל לצאת מהקופסה אפילו הביאו גרושה בת 39 שעובדת בניקיון... אם זה לא היה הכוכב הבא כנראה שהייתי אומרת שזו בדיוק אותה הקבוצה באוכלוסיה שבימים אלה כועסת על שהצביעה ליאיר לפיד או לפחות מביעה את התסכול בעזרת המילים, בשירה, עם קול צרוד מהסיגריות שהם מעשנים מרוב ייאוש ותולים תקוות בכוכב הבא.

כל אלה מבחינתי הם קרובנות של התקשורת,מסתכנים בכאב לב והתנפצות החלום שלהם במידה וישמעו מילה לא נעימה על השיר ששרו, זה הזמן להכנס לפרופורציה! זו רק טלויזיה, כשם שהיא מקפיצה היא גם מרסקת, לקהל הרחב יש זכרון קצר וסביר להניח שגם אם יצא מכאן כוכב חדש, הוא יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי שאנחנו נזכור אותו ונרצה להמשיך לראות אותו על המסך.
 
אני מאוכזבת שוב, לרגע חשבתי שיש עוד סיכוי לקצת איכות.
טעיתי.
 
סגרתי את הטלויזיה, מחר יום חדש, "הכוכב הבא" לא הצליח למשוך אותי מספיק שאשאר לצפות בהמשך התכנית, אני מדלגת למיטה, מבט מחוץ לחלון, מחפשת ניצוץ בשמיים, שם יש כוכבים אמיתיים.
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על הכוכב הבא? באמת? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת Elro'eeeeee ב 06/12/2014 12:14 ( הפרופיל שלי ) יש יותר מידי ריאליטי בטלוויזיה. האינטרנט היא המדיה החדשה. אין דברים מעניינים לראות בטלוויזיה, ואם יש דוחפים אותם ב-22:30.תגובה לתגובהמאת ליאל כהן ב 15/12/2013 20:15 ( קישור לאתר שלי ) לדעתי הכוכב הבא זאת תוכנית מאוד טובהתגובה לתגובה

ידוע כריטה,רני רהב,אייל גולן,ריטה, הכוכב הבא,קשת,כוכב נולד, הצבעה,הפקה,ערוץ 2