הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
רעיונות_לעסקים

רעיונות לעסקים מהבית


כיום כשמדובר בעבודה מהבית ישנם הרבה רעיונות לעסקים מהבית ובהשקעה כספית סימלית ללא צורך בלקיחת תשלומים נוספים כגון שכירות,חשמל,דלק

 רעיונות למקור הכנסה אלטרנטיבי-

אמן

רשאית חשוב  איזה מוצר אומנתי באפשרותך ליצור זה יכול להיות  פסל,ציור  הכן את המוצר למכירה תוכל להציע אותו למכירה באתר לוח מודעות שבאמצעתו תוכל לפרסם מודעות בכול שעות היום ולהוסיף את תמונת היצירה.

 

בלוגרים מוצלחים יכולים להרוויח הכנסה של עובד במשרה מלאה באמצעות פרסום מאמרים מקוונים או טורים קבועים תוכל לקבוע אם הרווח יתרחש כאשר גולש לוחץ על אחת המודעות שבבלוג או לפי כמות החשיפה לחודש.

האמצעי העקרי  לקבלת תשלום יכול להיות לפי צפייה לחודש או בהרשמה לקבלת חשבון בגוגל אדסנס ל "תשלום לפי קליק"  המשמעות בקבלת האישור מגוגל אדסנס  היא אפשרות להעמיד מודעות פרסום בבלוג שלך בהתאם לתוכנו וככול שיותר מבקרים יכנסו לבלוג שלך כך תגדל ההזדמנות להרוויח כסף.

 

 אם אתה טוב במספרים ובפעולות חשבניות ותמיד מוצא את עצמך עוזר לחברים בייעוץ  ,נצל את היכולות שלך לעבודה בהפעלת עסק להנהלת חשבונות משלך,שם תכול למכור שירותים ליחידים ולעסקים קטנים ולעבוד מהבית.

 

אם אתה נהנה ללמד ובעל ידע בתחומים כגון מתימתיקה,אנגלית, באפשורתך להתחיל  לתת שיעורים פרטיים לתלמידים המתקשים בתחום המומחיות שלך.

 

 לתרגם תוכן

 

 אם אתה נהנה למצוא סחורה ,דילים ,מוצרי יד שניה באתרים או בחנויות זה סימן שאולי כדאי לך להתחיל לחשוב על הקמת אתר למכירת סחורה בeBay באינטרנט.

 

אתה יכול לקבוע את מחיר המוצר לפי סוג המכירה , מכירה פומבית,קניה חברתית,למוצר בודד.

 

התשלומים מעוברים בצורה מאובטחת באמצעות PayPal  ובנוסף תוכל לשלוח את הפריטים ישירות ללקוחות.

 

 

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי

 



מה דעתך על רעיונות לעסקים מהבית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת יהודה ב 10/01/2014 02:02 ( הפרופיל שלי ) יפה מאד, המאמר פתח לי חשיבה חדשה תודהתגובה לתגובה

ידוע כעבודה מהבית,רעיונות לעבודה מהבית