הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שד

למה התחלתי להשמין


הסיבה בגלל שהתחלתי לעלות במשקל... סיפור קצר ופיקטיבי
התחלתי להשמין רק אחרי הצבא, כנראה זה היה אכילה מתוך דכאון. תמיד שמרתי על כושר והיית בחור מאוד אתלטי, גם בזמן שהייתי בצבא שמרתי על עצמי, הייתי יוצא לריצות ועושה אימונים בבסיס. הבעיה התחילה באותו היום שיצאנו לפעילות מבצעית וחבר שלי נהרג.
 
היינו בתוך אחד מאותם כפרים באפגניסטן, חיפשנו אחר חשוד בפיגוע, התחלנו לעבור בין הבתים בחיפוש אחריו עד לרגע שפתחו אלינו באש מהבית הסמוך לא ציפינו לכלום, כל המבצע היה רגוע עד לשלב הזה, פתאום הבנו שנכנסנו לתוך מלכודת. היינו מוקפים באויבים.
 
כמחצית מהבית היו עם מחבלים בתוכם שהתבצרו ורק ירו אלינו ושאר הבתים היו ממולכדים, התחיל קרב יריות שבסוף הצלחנו והשתלטנו על אחד הבתים והצלחנו להזמין תגבורת, אחרי שהשתלטנו על הבית הייתי בטוח שהמשך המבצע ימשיך חלק, טעיתי.
 
חבר שלי עמד על החלון וחיפה אלינו בזמן שהזמנו תגבורת, ברגע אחד הוא לא שם לב, הסתובב אלינו להגיד משהו, הפסיק את הירי לרגע אחד וקיבל את הכדור בראש, ראיתי כיצד הוא נופל ומת. מאותו הרגע נכנסתי לדיכאון. 
 
התחלתי להשמין גם אחרי שהייתי אצל הפסיכולוג וקיבלתי בהבנה את המוות של חבר שלי, עדיין המשכתי לאכול, אכילה מנחמה. שהגעתי ל140 קילוגרמים הבנתי שאני צריך להפסיק. התחלתי לעשות דיאטה. ניסיתי מספר דיאטות עד שמצאתי את הדיאטה שהייתה מושלמת עבורי.
 
בהתחלה היה לי קשה לעקוב ולאכול בדיוק על פי התפריט של הדיאטה. הייתי קם בשעות הקטנות של הלילה ואוכל משהו, הייתי יוצא עם חברים ומזמין אוכל בחוץ רק לא לשמור על הדיאטה, עד שקבלתי התקף לב, בשלב הזה לא יכולתי להמשיך ולחיות ככה.
 
לקחתי מאמן אישי שיעזור לי להרזות, ישבתי עם המאמן והכנו לי תפריט דיאטה שכלל גם מאכלים שאני יכול לאכול שאני יוצא, הפסקתי לשתות ולעשן, חזרתי לעסוק בפעילות גופנית. והורדתי 60 קילוגרמים. סופסוף חזרתי למשקל שהייתי בו לפני המוות של חבר שלי.
 
כל הירידה במשקל הזו קרתה בזכות הדיאטה והמאמן האישי המדהים שעזר לי להרזות ככה. אני ממליץ בחום לכל אחד שמחליט שברצונו להתחיל בדיאטה שימצא מאמן אישי שמתאים לו ולאופי שלו שיעזור לו להוריד את המשקל המיותר. 
 
תזכרו לא משנה מה הסיבה שבגללה אנו אוכלים תמיד אפשר להפסיק ולהתחיל להוריד את המשקל המיותר, שום דבר לא קבוע מראש.
 


מה דעתך על למה התחלתי להשמין ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת yarin1levi1 ב 12/08/2015 21:03 ( הפרופיל שלי ) רציתי להגיד לך שאם תפחית בסלט עם בולגרית אתה תמשיך להרזות פשוט גבינה בולגרית מלוחה משמינות בגלל רמת האל סי די שלהם ורמת המלח משמינות אז תנסה להפחית בסלטים עם בולגרית אתה תחזור להיות אטלט רזה וחטוב :)תגובה לתגובה

ידוע כהשמנה, הייתי, שלי, אלינו, הדיאטה, דיאטה, התחלתי, אחרי, שהייתי, יוצא, הבתים, חבר, הרזיה, דיאטות, שומן, אוכל, דיאטה,