הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שחיטת_הנשיא

השחיטה של קצב


אז גזרו על קצב 7 שנות מאסר, מספר כל כך טיפולוגי. מישהו שם כבר היה כל כך עייף מכל הפרשה והחליט להעניק לו את מספר המזל. נמאס לי כבר מכל רעש התקשורת ונראה שלתקשורת עצמה נמאס. לך לנוח קצב, די כבר א, תנו לראות הישרדות בשקט

 

 4 שנים של פרשות, של תככים, בלאגן, כן עשה, לא עשה, א', ב', ג', ד' ... מי הבאה בתור? כל אחת פתאום צצה, ניסתה לתפוס כמה דקות של תהילה, אונס, הטרדה מינית, נשיא המדינה. אז בסדר, שמענו. אני לא קונה את זה. כל הסיפור הזה מסריח, נמשך כמו גומי וכבר איבד את הטעם.

מעצבן כל התהליך הבירוקרטי שעייף אותנו והעביד את התקשורת כל כך קשה שעשתה את כל העבודה לבית המשפט. העונש של קצב נגזר עוד לפני שהוגש כתב האישום, בואו נודה לכל הכתבים שעשו את עבודת התחקיר כל כך מעולה שהייתי בכייף מעניקה להם תואר במשפטנות. ברצינות! כמה ראיות, כמה עדויות. התקשורת עשתה הכל, לבית המשפט נותר רק לחתום ולסוהר להעביר את קצב ממשכנו שבקרית מלאכי אל התא המלכותי.

זהו עונש לכולם, על שנים מעייפות של חקירה ובדיקה, קצב עצמו ניסה להראות אמתי ונחוש שלא עשה, אנחנו כבר מזמן שכחנו למה הוא שם, רק א' ניסתה להראות שהיא לא מוותרת, בדיחה נהדרת שאותה בכלל הורידו מהתביעה. ועכשיו היא עוד יוצאת בתביעה אזרחית, יש לה בעיה קטנה, היא לא קיבלה שום רווח מהעסקה וכעת דורשת את כספה. בהצלחה לה, נראה שקצב כבר גם ככה איבד את כספו על כל עורכי הדין ויועצי התדמית שעשקו אותו. שתנסה אצל הילדים שלו.

יש לי בעיה עם הפרשה הזו של קצב, אנחנו מסתכלים עליו אבל לא מסתכלים באמת על מעשיו ועל מה שא' ניסתה להגיד, על חשיבות הנושא ועכשיו ברצינות, מאשימים אותו באונס, מאשימים בהטרדות מיניות. יש כאן בעיה רצינית בהגדרה, מה הוא אונס ומהי הטרדה, מה הוא העונש הראוי ומה הוא הזמן המקובל לטיפול בכל מקרה. לא יתכן שמקרה שקרה לפני שנים, גזר הדין ינתן רק עכשיו! זו מערכת שעובדת לאט מידי.

יש להסיק מן המקרה הזה על כל האוכלוסיה, על כל אלה שמסתובבים בינינו, אלה שמטרידים אותנו ועד כמה זה באמת מטריד אותנו, כל אלה שנוגעים בנו ועד כמה הם עושים לנו נעים, או שלא.  לקח למערכת קצת זמן ובסוף זה קרה, קצב יכנס לתא. מי הבא בתור? קחו מספר, בית המשפט עובד לאט.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על השחיטה של קצב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהעונש של משה קצב,א,משה קצב אונס,משה קצב בכלא