הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שיווק-דיגיטלי

שיווק דיגיטלי - מה כדאי לדעת לפני שמתחילים?


היום כבר כל בעלי העסקים מבינים. שיווק מוצלח מתבסס בעיקרו על שיווק דיגיטלי. במיוחד בתקופה האחרונה, בין סגר לסגר, הרבה עסקים מבססים את השיווק שלהם בדיגיטל. מקימים אתרי אינטרנט לעסק, פותחים עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ומקווים שתגיע אליהם תנועה מספיקה כדי לייצר לידים (פניות), סגירת עסקאות ומכירות.
פיתוח אתר:
נכון שלכאורה אפשר פשוט לבנות אתר בוויקס או וורדפרס או מערכת אחרת, להיעזר במדריכים ולייצר אתר. אבל כדי שהאתר יעלה בדירוגים ויצבור תנועה של לקוחות פוטנציאליים חייבים להבין כמה דברים שלא תמיד קל ליישם. למשל שמהירות טעינה של האתר שמשפיעה על דירוגים. אפיון אתר נכון צריך להיות מתאים לקהל היעד שמיועד לגלוש בו. חייבים לייצר חווית משתמש טובה לגולשים שלא יינטשו את האתר, כמו תאימות לכל סוגי המסכים (רספונסיביות) כי הרבה תנועה מגיעה מהנייד. ועוד נושאים רבים שלא מוסברים בהדרכה פשוטה של בניית אתר שמצאתם ביוטיוב, אבל מפתחי אתרים מקצועיים מכירים ועושים את הפעולות הנדרשות לכן חשוב להתייעץ איתם ואף לפתח אתר באמצעותם על מנת שהשיווק של האתר יצלח.

קידום אתרים:

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני תחומי קידום עיקריים.
קידום אורגני וקידום ממומן. אז אשאיר לכם לחפש את ההבדלים ביניהם בצורה מפורטת בגוגל מאחר ולא חסר על כך מידע. בגדול קידום אורגני הינה עבודת שיווק וקידום ארוכת טווח, של פעולות טכניות ופעולות של כתיבת תוכן על מנת לקדם ביטויים ומילות מפתח שאותן הגולש מחפש כך שהאתר שלך יופיע בתוצאה הראשונה בשאילתא. הקידום האורגני אורך זמן , ותלוי בגוגל ובעבודה טובה של המקדם אך הקידום האורגני , והתוצאות שהוא מביא, יכולות להישמר לאורך זמן. לעומתו, הקידום הממומן הוא למעשה קמפיינים של תוצאות שעולות בחיפוש ביטויים בגוגל וכל הקלקה על התוצאה עולה לכם כסף. הקידום הממומן אמנם מביא תוצאות מהירות יותר, אך ברגע שנגמר התקציב לקמפיין המודעות נעלמות כלא היו.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה עדיף?

אין אמת אחת, ועבודת שיווק נכונה תחלק את התקציב בצורה כזו שחלק מהריטיינר יופנה לקידום האורגני וחלק מהתקציב יופנה לקידום ממומן. וכדאי להתייעץ עם חברה לקידום אתרים שמספקת את שני השירותים תחת אותה קורת גג, מתוך הבנה שעל מנת לייצר שיווק אפקטיבי הקידום האורגני והקידום המומן הם שירותים שמשלימים האחד את השני.

שיווק ברשתות חברתיות:

פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, לינקאדין..... מה מתאים לי? ובכן זו שאלה קשה כי כל אחת מן הפלטפורמות המצוינות הללו משרתת קהלים שונים. לכן חשוב שדבר ראשון תאפיינו את העסק שלכם. מי הקהל שתרצו להגיע אליו. מה המוצר העיקרי אותו אתם משווקים ובהתאם לכך תחליטו איזו פלטפורמת שיווק הכי מתאימה לכם. רצוי ליצור משתמש בכל אחת מן הרשתות ולשווק עם הפלטפורמה הנבחרת בצורה העיקרית, אבל כן לשתף פוסטים שמציגים מבצעים ושירותים שאתם נותנים בכל אחת מן הרשתות החברתיות. רצוי גם לאפשר באתר שלכם כפתור שיתוף ברשתות ולכתוב תוכן איכותי, כזה שהגולשים יירצו לשתף .
 
לסיכום,
קצרה היריעה מלהכיל את כל המידע הגדוש אודות שיווק באינטרנט. אבל אל תפסיקו לחקור ולהכיר את השיטות והכלים לשיווק נכון. אם תעשו את השיווק הדיגיטלי שלכם כמו שצריך, החל מרמת המיתוג, הקופירייטרינג, פיתוח האתר והקידום – אין סיבה שלא תצליחו להשיג את המטרה.


מה דעתך על שיווק דיגיטלי - מה כדאי לדעת לפני שמתחילים? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה