הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שיווק_לאמהות_טיפים_של_רינת_לזר

אמהות כפלח שוק אטרקטיבי - טיפים מרינת לזר


רינת לזר מדגישה כי אמהות יודעת לעשות מחקרים לפני הרכישות שהן עתידות לעשות, המידע היום זמין לכולם במיוחד באינטרנט ולכן הצרכנים נהיים יותר מתוחכמים ויותר חכמים. לכן כדאי לעשות תוכנית שיווק המספקת תוכן מועיל עבורן.
כל חברת שווק יודעת שעל מנת להשיג תוצאות טובות לקמפיין שווקי, יש לדעת מראש מהו פלח השוק המדויק שאילו צריך לפנות. חברות רבות הבינו לאחרונה שיש קטגוריות שלמות של מוצרים שמיועדות לנשים ולאמהות. ולכן רצוי מאד לדעת למקד ביעילות את השיווק לאמהות, שווק זה הפך להיות מפתח לכל חברה בתעשייה. אמהות תמיד היו מקבלות החלטות מובילות בתחום הרכישות למשקי הבית, והן מעורבות במיוחד בהחלטות הקשורות לבריאות.
 
על פי אשת השיווק רינת לזר המצב יהיה נכון בעסק של מרפאה קטנה בשכונה, או בחברת ייצור בינלאומית גדולה, אם נדע איך לפנות לאמהות ואיך לדבר איתן, אז הכסף שנשקיע עבור פרסום עבור המוצרים או השירותים שלנו, יקבלו מענה מועדף. השקעת מאמץ במערכת היחסים הזאת ישתלם בטווח הארוך. על ידי התחברות לקבוצת היעד, יש סיכוי גדול יותר ליצור לקוחות נאמנים.
 
הצעד הראשון והחשוב ביותר על מנת להבין את קהל האמהות הוא לקחת את הזמן כדי ללמוד מה אמהות רוצות ומה מעניין אותן, תקשורת טובה תמקד אותנו למטרה ותהייה יעילה וכך לא נבזבז זמן וכסף.
 
כדאי להתחיל בקבוצות מיקוד כמו פורומים ואתרים בהן אמהות שואלות וחולקות מה הן חושבות על מוצרי מפתח ושירותים מוצעים, הן חולקות גם מידע כגון איך המוצרים עזרו להן, איך הן מרגישות לגבי התכנים וקידום המוצרים והשירותים. על ידי הקשבה למה שיש לאמהות לומר, הפרסום והפנייה שלנו אליהן יכולים להיות יותר ממוקדים מאד ובהחלט יתפסו את העין שלהן.
 
רינת לזר מדגישה כי אמהות יודעת לעשות מחקרים לפני הרכישות שהן עתידות לעשות, המידע היום זמין לכולם במיוחד באינטרנט ולכן הצרכנים נהיים יותר מתוחכמים ויותר חכמים. לכן כדאי לעשות תוכנית שיווק המספקת תוכן מועיל עבורן. במיוחד בנושא הבריאות, האמהות תחפשנה פורומים לחלוק את המידע שהן צריכות גם לגבי ביטחון הבריאותי של המשפחה ורוב הפעמים זה יעשה עוד לפני שהן באות במגע עם רופא.
 
חלק מההבנות המתקדמות של אמהות מודרניות הן ההכרה באורח חיים מהיר וריבוי המשימות שיש להן.
לאמהות עובדות יש לוחות זמנים מסובכים, גם לעבוד וגם לטפל בחוגים של הילדים וגם להכין ארוחות ערב וגם לתת מענה רפואי לפציעות שלא נדע או אירועים אחרים בלתי צפויים, לאמהות כיום אין זמן לקרוא תכנים מייגעים, הן צריכות מידע מתומצת, אטרקטיבי, מאורגן, וקצר.
 
אפשר לפעול גם בפנייה המאפשרת הנחה או כל דבר שמאפשר הדפסה מהאתר, כמו גם שאלות ותשובות במקום וירטואלי, רשימות מתומצתות וגראפיקה אינפורמטיבית יעבדו יפה, גם קטעי וידאו באינטרנט ואפליקציות או יישומים במכשיר הנייד שלהן יהיו מועדפים עליהן.
 
בגלל אילוצי הזמן בחייהן, השימוש בטכנולוגיה הוא מועיל מאוד. בדרך זו, תוכן לא מייצג רק זמינות במשרדו של הרופא, אלא גם בבית, וכשהן נמצאות בדרכים. או באמצעות אתר, מדיה חברתית, יישומים, קטעי וידאו, ותוכן מקורי זמין באינטרנט. אמא יכולה בקלות למצוא וללמוד על המוצרים או שירותים שהיא צריכה במהירות, בקלות, וביעילות.
 
להיות אמא מודרנית זה לא קל אבל בהחלט אפשרי וצריך לדעת להוציא את המירב מהחידושים וההתקדמות בעולם כיום.


מה דעתך על אמהות כפלח שוק אטרקטיבי - טיפים מרינת לזר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשיווק לאמהות