הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
שניה_של_שינוי

שניה של שינוי


זה היה קיץ הלכתי לי בדרך לבסיס ועד שראיתי אותו, עומד מחוץ לשער התיכון ואז הסיפור התחיל.
הייתי חיל רגיל שרק חזר מאפטר קצר, שביליתי עם בת זוגתי האהובה, והחליט לרדת כמה תחנות אוטובוס לפני, כדי לעשות הליכה קצת. כשחלפתי על פני אותו תיכון שפעם אני למדתי בו, ראיתי אותו עומד עם כמה חברים מצחצק, ניגשתי אליו אמרתי לו שלום סיפרתי קצת סיפורי צבא והמשכתי בדרכי לבסיס. אך ההרגשה שהתנתה וכל הדרך לבסיס לא הבנתי מה נדפק לי בראש.
שבוע אחרי, הוריי נסעו לכנרת ונותר לי בית ריק, הרמתי טלפון התקשרתי אליו והזמנתי אותו לבוא לשבת לשתות כמה כוסיות של ייגר וסתם לקשקש.
זה המשיך כמה חודשים והראש רק המשיך והמשיך להידתפק. בסוף שבוע הזמין אותי חבר ועוד שתי בחורות לסועה איתם למסיבה הסכמתי וקראתי גם לו שיבוא איתנו. במהלך המסיבה שתינו רקדנו חברי עם אחת הבחורות אני עם בחורה השניה והוא היה דיי לבד. לקראת אמצע הערב ישבתי והתנשקתי עם הבחורה שלי, כשאז הוא ניגש אלי ומול כל המועדון נתן לי נשיקה. חשבתי אולי שיכור אולי הורמונים משחקים.
בדרך חזרה הביתה אחרי שפיזרנו את שתי הבנו ואת החבר והינו בדרך לביתו הוא נישק אותי שוב.כשהגענו אליו הביתה הוא הביט לי בעניים ופשוט שוב ושוב נישק ונישק אותי.
בדרך הביתה הייתי מבולבל, הבנתי שמשו פה לא בסדר. יום למחר ניפגנו בבית קפה ודיברנו על מה שהיה וקבענו שהיחסים שלנו הם כמו של אחי לא מעבר. וכך זה המשיך שנה,שנתיים עד שהבנתי שאני מאוהב בו מפאקינק נשיקה אחת ממנו הצלחתי להיתאהב בו.
לא ידעתי מה לעשות וניסיתי כל המזמן לשמור את עצמי קרוב אליו, נשיקות כבר לא היו, הוא באמת התנהג כמו אח קטן שלי, אבל אני אוכל את עצמי מביפנים, זה כמו סוקריה שאתה לא יכול לגעת בה.
אחרי שנה אגרתי אומץ והתיישבתי איתו לשיחה בנושא סיפרתי לו הכל, אבל הוא קם בהפגנתיות אמר שמהרגע הזה הוא יותר לא רוצה לראות אותי.
ואני נשארתי עם לב שבור וחוסר הבנה למה הוא עשה לי את זה.
והבנתי דבר אחד איזה כח חזק יש לנשיקה לא משנה ממי היא בא.
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על שניה של שינוי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה