הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
תוכנית_שותפים

תוכנית שותפים באינטרנט - כולם מרוויחים


מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.
אז מה זה מכרז אינטרנטי?

מכרז אינטרנטי הוא מכירה פומבית בה מפורסם מוצר כזה או אחר (מחשב נייד, טלווזיית פלזמה, מקרר, אפילו דירה מרוהטת!) ולו יש מחיר מקסימלי להצעה. לדוגמא, באתר ביג דיל מכרזים, תוכלו לראות שלכל המוצרים ההצעה המקסימלית היא 99 ש"ח!. במהלך המכרז, כל גולש רשום יכול לתת כמה וכמה הצעות, כל הצעה עולה סכום סימלי של דמי השתתפות (יש אתרים בהם הצעה עולה 15 ש"ח, ויש כאלה שהעלות היא 2-3 שקלים )כאשר החוק היחידי הוא לא לתת 2 הצעות זהות. כמציעי הצעות, אנחנו לא יכולים להחשף להצעות של גולשים אחרים אלא רק בסוף המכרז, אבל אנחנו כן יכולים לראות איזה שחקן מוביל כרגע מבחינת ההצעות.בסוף המכרז, נחשפות ההצעות. הצעות שהן גבוהות מהמחיר המקסימלי נפסלות. במידה ויש 2 הצעות זהות, גם הן נפסלות. רק ההצעה היחודית (כלומר, שאין זהה לה במכרז) זוכה!, כך ששחקנים שהציעו הצעות בשלב מסויים במכרז, ולאחר ההצעה שלהם שחקנים אחרים הציעו הצעות גבוהות יותר, יכולים עדיין לנצח!
מכרזים מביאים קונים מדיה באינטרנט וכך הגולשים מגיעים לאתרי מכרזים. משרד פרסום עושה חישוב של כמה אנשים מינימום צריך באותו זמן שיהיו באתר בכדי שהמכרז יצליח.
תפסיקו לפחד ותתחילו להרוויח!
למרות הכדאיות והפוטנציאל הרווחי האדיר שיש במכרזים אינטרנטיים, רבים מאיתנו עדיין לא ניסו להרוויח במכרזים. הסקפטיים שבינינו מאמינים שאף אחד לא באמת זוכה בדבר, אחרים חושבים שאי אפשר לזכות בלי להשקיע כמות בלתי מבוטלת של זמן, והחששנים ביותר פשוט מוותרים מראש במחשבה שאין להם מזל. אבל השאר, משחקים במכרזים וזוכים בפרסמים מדהימים במחירי רצפה. האמת היא, שברגע שניטרלנו את הפחד, זה כבר שאלה של מספר ניסינות. בסופו של דבר, גם אם נשתתף ב10 מכרזים ונזכה רק באחד, ובכל מכרז נציע 2 הצעות, יצא לנו עדיין לזכות במוצרים מדהימים שהעלות שלהם היא פי 10ו יותר מהסכום עליו משלמים במכרז.
תוכנית שותפים באינטרנט
במכרזים באינטרנט כולם זוכים. זאת לא השערה, זאת עובדה. אז תשילו את החששות ותתחילו לשחק!


מה דעתך על תוכנית שותפים באינטרנט - כולם מרוויחים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כשותף,מכרז,כסף,הכנסה,מוצר,תוכנית,שותף,שותפים