הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
תקציב_משפחתי_מאוזן

תקציב משפחה מאוזן


הגבר מודעות לניהול נכון של תקציב משפחתי. זה נותן לך תמורה טובה יום יום.
תקציב משפחה מאוזן הוא א"ב של ניהול משפחתי מוצלח. בסיועו ניתן להגיע לתוצאות טובות במספר תחומים : ראשית, פיננסית שזהו הדבר הבסיסי ביותר בחיי היומיום. שנית, למערכת יחסים תוך משפחתית טובה - עובדה, כולם ללא יוצא מהכלל נרתמים למאמץ ומשלבים ידיים בעבודה משותפת הנושאת פרי. ודבר שלישי, בצורה סמויה מתפתחים קווים שכיוונם הכללי מבשר כי "העסק עובד נכון". 


איך מתחילים ?


תוכל כראש משפחה להכתיב ליתר בני המשפחה את סגנונך האישי לעניין אך גם תוכל להתרשם מניסיונם של אנשי מקצוע וותיקים המנוסיםפ המסוגלים להשיא לך עצה בעניין. לדוגמה, הם בניגוד אליך לוקחים בחשבון סכומי כסף קבועים המיועדים (כאחוזים קבועים למשל מסך ההכנסות ) להישמר כרזרוות למקרים בלתי צפויים.  הפתעה בדמות קלקולי מכשירים חשמליים תדרוש הקצאת משאבים לתיקון, צורך בתשלומי קנס על עבירות תנועה לדוגמה יניב הפחתה בסכום המוקצה החודשי לדברים אחרים, ועוד מקרים נוספים כדוגמאת אלה יפעלו הפוך לכיוון הכללי שתכננת מלכתחילה. לכן, יש לקחתם במיוחד בחשבון ומראש. גורמים מנוסים יודעים באחוזים מסך משכורתך והתקציב החודשי כמה להקצות לדוגמה לטובת עניין זה. עניין פעוט לכאורה אולם חשוב.


איך ממשיכים ?


החסכונות מצידם גם הם מתבססים על ידע כלכלי טהור ורווי ניסיון. יועצים טובים יסבירו לך (ע"ס חישובים מעמיקים) כמה יהיה נכון לקחת מנתח פיננסי מסויים על מנת להשקיע בתוכניות חיסכון עתידיות וגם באילו ספציפיות. סוגי תוכניות החיסכון ייקבעו בהתאמה לנחיצות הכסף בעתיד, זמני פתיחת התוכניות ובהתאם ליכולותיך. 


לאן רוצים להגיע ?


התנהלות פיננסית - כלכלית מושכלת ונבונה לוקחת הרבה דברים בחשבון אולם אינה יכולה לומר לך לאן אתה אמור להגיע. תוך כדי ניהול נכון, וכאשר אתה מתייצב על הדרך הנכונה, אתה לומד בעצממך מהם מטרותיך החדשות והחשובות. לעת עתה די יהיה אם תוכל להתיישר על אותם קווים מקצועיים הרלוונטיים על מנת להפיק תוצאה ראשונה שהיא מטרתנו כעת - להגיע למצב של סגירת מינוסים ולתחילת תנועה לכיוון ניצול אופטימאלי של כספיך.

בהחלט תוכל לעשות זאת על ידי היצמדות לאיש מקצוע בליווי אישי שיוביל אותך ליעדים אלו. מוגש כחומר למחשבה.
    


מה דעתך על תקציב משפחה מאוזן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה